• Äit

BIM mars 2021

Hoppar in här också då... BIM 2.3 och idag kom det en smiley-gubbe på ÄL-testet :) Tur min man kommer hem Ikväll från jobb-resa :D

Femte försöket för oss denna månad på femte barnet. Tre barn hemma, nummer fyra blev en ängel.

Kan någon sätta mig på BIM-listan? Vore snällt <3

• Äit
    ems86 skrev 2021-02-15 11:36:18 följande:

Kostade på mig advanced testen från clearblue eftersom ägglossningen inte är som vanligt efter missfallet. Hämtade ut paketet idag och får alltså ett defekt test. Sämst!!

Åh vilken otur! Tycker just dem där är så bra för det då tydliga .

Du får ju reklamera den.
  • Äit
    ems86 skrev 2021-02-15 17:43:25 följande:
    Ja precis. Kände mig lite snuvad på konfekten. Hållit mig flera timmar och ingen utdelning. Haha!

Och det är ju nu jag vill testa. Beställt från apotea och det tar nog lite tid att få ett nytt.

Var i cykeln befinner du dig? :)

Förstår precis..... Jag har brukat beställa från Graviditetskollen de skickar samma dag och man får dem dagen efter oftast. 

Jag hade ÄL i måndags :) 

• Äit

Guuuud vad det är segt att vänta mellan ÄL och BIM......

• Äit
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-02-22 08:14:45 följande:

Tappade precis hoppet. Igår låg jag på 36.59 och idag 36,26

Vad betyder det? Frågar en som aldrig tempat och därför inte har koll :)
  • Äit

Vi försöker ju få vårt femte barn, vi har tre barn i åldrarna 6-9 år och i januari i år skulle vi fått vårt fjärde barn, men han klarade sig tyvärr inte och dog i v 22.

Det har varit en väldigt turbulent tid, avgrundsdjup sorg, som inte går och beskriva.

Men så imorse fanns det ett svagt streck där på stickan. Det fanns ett där igår också (första bilden) och i förrgår men det vågade jag inte tro....

Idag är BIM-2 . Testen är rfsu.

Just nu är jag mest förvirrad rädd och orolig. Så rädd något ska gå fel igen. Först ska jag bara hålla andan till vecka 12 typ. Det får vara min första plan .

• Äit

Jag tog ett nytt test idag,ett som inte går och snacka bort. Jag har inte vågat tro.... Men nu gör jag det <3

Ni får ursäkta dem fula pyjamasbyxorna som är bakgrunden haha!

• Äit

Tack alla <3 

Hoppas vi alla ses i BF November tråden  
    Jag hänger kvar här också och ser hur det går för er... Håller tummarna för er alla <3

• Äit
    goodenough06 skrev 2021-03-02 12:10:06 följande:

Tog ett till med sticka som blev ett mer tydligt streck. Tror ni jag kan ta digitalt på kvällen då istället för morgonurin? Eventuellt lite otålig här, haha.

Grattis :D
  • Äit
    goodenough06 skrev 2021-03-03 06:36:09 följande:

Tog digitalt nu på morgonen:D

Härligt!! Grattis! <3

Välkommen till november -tråden :D
Svar på tråden BIM mars 2021