• ems86

BIM mars 2021

God morgon!

Jag hänger gärna med i den här tråden.

Fick missfall i januari och går och väntar på min ägglossning. Vet alltså inte när BIM är men förhoppningsvis vet jag mer snart. Väntan och att inte veta gör mig lite galen :)

Önskar er alla lycka till!

• ems86

Klurigt med ÄL tester här. Testar efter ett tidigt missfall och fick väldigt starka (men inte riktigt positiva) ons-tors för att sedan bli nästan blanka. Undrar om det kommer igen, på riktigt, eller om det inte blir någon ÄL denna månad..?

• ems86
    Rosahimmel86 skrev 2021-02-14 09:42:15 följande:

Åh då sitter vi i samma situation

Vet inte riktigt heller när BIM är

Men jag började testa i dag med ÄL stickor

Lite tidigt eftersom jag slutade blöda för ett par dagar sedan

Men men

Ja precis! Och jag är också 35 :)

Heja oss!

Jag började också med stickor dagen efter jag slutat blöda. Just eftersom man inte vet något alls.
  • ems86
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-02-15 09:23:22 följande:

Kanske en dum fråga men har nån av er känt er mer känsligare humör mässigt runt ägglossning?

Gick precis och funderade på samma sak. Nedstämd och lättretlig. Det brukar inte vara jag. Hur mår du?
  • ems86

Kostade på mig advanced testen från clearblue eftersom ägglossningen inte är som vanligt efter missfallet. Hämtade ut paketet idag och får alltså ett defekt test. Sämst!!

• ems86
    Äit skrev 2021-02-15 17:02:39 följande:

Åh vilken otur! Tycker just dem där är så bra för det då tydliga .

Du får ju reklamera den.

Ja precis. Kände mig lite snuvad på konfekten. Hållit mig flera timmar och ingen utdelning. Haha!

Och det är ju nu jag vill testa. Beställt från apotea och det tar nog lite tid att få ett nytt.

Var i cykeln befinner du dig? :)
  • ems86
    Äit skrev 2021-02-16 16:56:07 följande:

Förstår precis..... Jag har brukat beställa från Graviditetskollen de skickar samma dag och man får dem dagen efter oftast. 

Jag hade ÄL i måndags :) 

Så spännande! ?Bara? att vänta då :)
  • ems86

Hjälp? Testat med stickan (RFSU) sedan blödningen slutade efter MF. Så bör inte ha missat stegringen. Fick detta idag. RFSU är ju inte positivt med CB är onekligen. Hur hade ni tänkt..?

• ems86
    Rosahimmel86 skrev 2021-02-19 05:52:38 följande:

Yes! Nu har jag blinkande gubbe på CB efter missfallet

Nu är det bara att "ligga i" och hoppas på det bästa :)

Borde ha BIM omkring 8 Mars

Men jag skriver i BIM när jag får fast gubbe på CB för då vet jag med säkerhet

Vi fortsätter följas åt! Jag fick fast igår. Håller tummarna för dig!
  • ems86

God morgon alla!

Jag har haft positiva ägglossningstest torsdag och fredag. Negativt idag. Visst borde det då innebära att ägglossningen är idag? Och att vi def borde ligga idag också? :)

Svar på tråden BIM mars 2021