BIM mars 2021
Hej.
Jag har velat ett tag över om jag ska skriva eller inte. Men känner att det vore så skönt att få ventilera med andra som förstår.
Jag blir 33 nu i mars och har en dotter som blir 5 i sommar. Efter en tuff resa har jag äntligen hittat mannen med stort M. Vi har träffats sen i april förra året men är så säkra på varandra och vet vad vi vill med livet. Vi försöker nu skaffa ett gemensamt barn och detta är tredje försöket. Tror det blir BIM 10/3 beroende på vad ÄL-testen säger nu i veckan. Jag har 3 missfall i bagaget med exet och känner en stor oro över detta med min nya OM vi nu skulle få ett plus. Jag vill därför inte prata med någon om att vi försöker förrän jag fått mitt plus och gjort UL i v.12 så jag verkligen är säker. En del tycker säkert att vi "skyndar" men vi själva känner att vi vill detta plus att åldern hänger lite över en också. Har man träffat någon under en pandemi och lyckats hålla ihop utan att kunna göra alla de saker man i vanliga fall gör så måste det ju vara ett positivt tecken för förhållandet, eller hur? ;)
Så jag behöver er andra som också kämpar så kan vi peppa varandra! :)