• EliinA90

BIM mars 2021

Jag hoppar in här också. BIM 1/3. Blir första seriösa försöket. Har en dotter på snart 10 månader sedan tidigare :)

• EliinA90
    Jozsan skrev 2021-02-12 23:44:41 följande:
    Välkommen

Vad spännande med att försöka få ett litet syskon!

Vi försöker också seriöst denna månad.

Testar du med äl test nu?
    Ja, har haft blinkande smiley fram tills idag, och nu i eftermiddag fick jag äntligen en fast smiley vilket ju betyder ägglossning snart. :)

Testar du med äl-test? 
  • EliinA90
    Jozsan skrev 2021-02-13 17:04:09 följande:
    Woho! Jag testar också, blankt än så länge.
    Du får uppdatera här hur det går! Är så underbart när det väl dyker upp :D. Är första gången efter förlossningen som jag kollar med äl-stickor och känns skönt att veta att allt verkar vara i sin ordning. Var nämligen lite osäker på om jag ens hade äl. Ammar fortfarande. :)
  • EliinA90
    Jozsan skrev 2021-02-13 17:04:09 följande:
    Woho! Jag testar också, blankt än så länge.
    Du får uppdatera här hur det går! Är så underbart när det väl dyker upp :D. Är första gången efter förlossningen som jag kollar med äl-stickor och känns skönt att veta att allt verkar vara i sin ordning. Var nämligen lite osäker på om jag ens hade äl. Ammar fortfarande. :)
  • EliinA90
    Bacon89 skrev 2021-02-13 17:31:14 följande:

Jag använder inga äl-tester. Har bara appen menskoll så jag har ändå hyfsad koll. Och känner på min kropp när det är. Enligt min app ska jag ha äl den 16e, förra månaden va den 2 dagar senare så just nu ligger vi i :) för en gångs skull perfekt timing med alla hjärtans dag <3

Vad skönt att ha koll och slippa det. Själv märker jag inte av när det är dags för äl :)
  • EliinA90
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-02-15 14:26:10 följande:

Någon som varit med om positivt ägglossningstest dagen innan och nästa dag är den helt blank? Går de verkligen så fort med att stegra ner?

Så kan det absolut vara :)
Svar på tråden BIM mars 2021