Inlägg från: Litenmenhård |Visa alla inlägg
  • Litenmenhård

Köpråd: Är det här en vettig dator för pengarna?

Tjena tjejen! .

Min dator har 237GB. Det tycker jag är alldeles för lite, som tur är har jag en extern hårddisk, men man får ju det man betalar för. Själv skulle jag nog upp en klass och sikta på en dator med minst 4 i ramminne och en ganska stor hårddisk. Min laptop betalade jag 10000 kr för.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2021-02-07 19:59:42 följande:
    Tja mannen! Kul att du svarar!

Ja, visst känns det fjuttigt med 128 GB hårddisk?!

Ramminnet är ju på 4 i den här om du kollar länken. Men asså det är också en ekonomisk fråga och över 5000 har hon tyvärr inte råd med, ännu mindre 10 000.
    Klart jag svarar. Det är ju du.

Jo, det gör det, men den datorn är ju bättre än inget och att den har 4 i ramminne är ju bra. Jag skulle nog slå till. Hon kan ju alltid uppgradera sen. .
  • Litenmenhård

När jag köper dator så är ramminne och storleken på hårddisken det viktigaste för mig.

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2021-02-07 23:26:47 följande:
    Jo jag vet men för mig helt obegripligt precis som jag inte fattar hur man kan välja en Chromebook... :/
    Min mamma köpte en Chromebook, men den lämnade hon snabbt tillbaka. Helt värdelös!
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2021-02-09 22:02:41 följande:
    Förstår det. Skulle aldrig villa ha en Chromebook. Fan är man utan nät kommer man ju inte åt nåt jue. Allt som man i en normal dator har på HD:n... :/
    Sant. Hon lurades av att den var så billig. Ska man ha en dator så ska man skaffa en bra med en gång!
Svar på tråden Köpråd: Är det här en vettig dator för pengarna?