• Anonym (Micke)

Det mest omoraliska du gjort i sexväg?

Vad är det mest omoraliska du gjort i sexväg? Har du knullat till dig ett jobb eller fått fördelar på annat sätt eller har du legat med din bästa kompis lillebror eller lillasyster utan att hen vet om det?

Berätta gärna och ge oss en rolig lässtund!

• Svar på tråden Det mest omoraliska du gjort i sexväg?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ojojoj ..)

Knullat nybliven mamma med sprängfyllda mjölkbröst. Satte på ett krogragg på dammuggen på samma krog. 
    Knullat min nya och min dåvarande flickvän utan att skölja av kuken emellan.
    Knullat två olika kvinnor samma dag - en som morgonskjut och en på kvällen.
    I mitt tidigare liv så var jag otrogen ett antal gånger men underligt nog inte mot mitt ex som vägrade både sex och närhet.

• Anonym (sista gången)

Knullade med exet under tiden vi separerade det höll på i ca ett halvår och ofta utan kondom bara avbrutet som skydd men jag var livrädd att göra henne på smällen.
    Det började ofta med att hon bjöd på fika när jag packat en del av mina saker och när vi satt i soffan och pratade så smekte jag henne lite och sa jag vet att du vill ta av dig kläderna.
    Oftast slutade det med ett rejält knull i soffan .

• Anonym (Voff)

Några hundar i tonåren, och skulle gärna göra om det, men är förbjudet nu för tiden, skall också nämnas att det var alltid hunden som tog initiativet och det som började med lite juckande mot benet slutade med att jag låg på alla fyra.

• Tobben

Åkte hem till mitt ex och knullade henne när hennes blivande make var på krogen. Inte så omoraliskt av mig, men av henne.

• Dominant66

Oj listan kan göras lång... va på g med en o det rann ut i sanden... låg med båda hennes bästa kompisar.

Låg med ett ex mamma då vi gjort slut.

2st konpisars systrar.

Finns en del till tyvärr. Men spännande iaf!:)

• Jonnynilsson
    Anonym (Voff) skrev 2021-06-09 10:03:20 följande:

Några hundar i tonåren, och skulle gärna göra om det, men är förbjudet nu för tiden, skall också nämnas att det var alltid hunden som tog initiativet och det som började med lite juckande mot benet slutade med att jag låg på alla fyra.

Det där var ju bara äckligt. Usch!
  • Anonym (Omoraliskt, olagligt?)
    Jonnynilsson skrev 2021-06-09 12:24:24 följande:
    Det där var ju bara äckligt. Usch!
    Då är det väl bra mycket äckligare med t ex bajs-sex?

Tycker du då att det också är äckligt om två människor av olika ras, olika hudfärg, har frivilligt sex med varandra?
    Eller om två människor av samma kön har sex?

Vad tycker du är värst/sämst/äckligast;
    att en människa, på ett eller annat sätt, tvingar sig till sex med en annan människa i beroendeställning,
    eller att en hanhund av helt egen vilja, på eget initiativ och på eget val, han älskar det, har sex med en hona av mänsklig art, som också vill det och väljer det av egen fri vilja och som också älskar det?

Du behöver inte alls svara på någon av frågorna om du inte vill, jag vill bara väcka tankar hos dig och andra genom att belysa det från lite olika perspektiv, även om jag självfallet är medveten om att det inte är särskilt PK...
    Dessutom olagligt (kanske?) och givetvis enligt vissa helt fasansfullt.

"Jag har en kompis" som är mycket erfaren hundägare och som verkligen kan intyga att hanhundar kan vara mycket entusiastiska, ha mycket lust och egen stark vilja att ha sex, blir mycket glada och lyckliga i tillvaron när de får chansen ha sex, de älskar det, även om honan råkar vara av mänsklig art.
    Och detta fenomen är mycket vanligare förekommande än vad de allra flesta vill eller vågar tro.
  • Anonym (omoral?)
    Anonym (Voff) skrev 2021-06-09 10:03:20 följande:

Är det verkligen olagligt? Det är väl bara olagligt om det kan klassas som djurplågeri, tex om en man sätter på en tik. Blir ju liksom tvingande o kanske smärtsamt.
  • Guldnovan
    Anonym (omoral?) skrev 2021-06-09 13:14:53 följande:

Är det verkligen olagligt? Det är väl bara olagligt om det kan klassas som djurplågeri, tex om en man sätter på en tik. Blir ju liksom tvingande o kanske smärtsamt.

Svar ja. Tidelag.
Svar på tråden Det mest omoraliska du gjort i sexväg?