Jonnynilsson skrev 2021-06-09 12:24:24 följande:
Det där var ju bara äckligt. Usch!
Då är det väl bra mycket äckligare med t ex bajs-sex?
Tycker du då att det också är äckligt om två människor av olika ras, olika hudfärg, har frivilligt sex med varandra?
Eller om två människor av samma kön har sex?
Vad tycker du är värst/sämst/äckligast;
att en människa, på ett eller annat sätt, tvingar sig till sex med en annan människa i beroendeställning,
eller att en hanhund av helt egen vilja, på eget initiativ och på eget val, han älskar det, har sex med en hona av mänsklig art, som också vill det och väljer det av egen fri vilja och som också älskar det?
Du behöver inte alls svara på någon av frågorna om du inte vill, jag vill bara väcka tankar hos dig och andra genom att belysa det från lite olika perspektiv, även om jag självfallet är medveten om att det inte är särskilt PK...
Dessutom olagligt (kanske?) och givetvis enligt vissa helt fasansfullt.
"Jag har en kompis" som är mycket erfaren hundägare och som verkligen kan intyga att hanhundar kan vara mycket entusiastiska, ha mycket lust och egen stark vilja att ha sex, blir mycket glada och lyckliga i tillvaron när de får chansen ha sex, de älskar det, även om honan råkar vara av mänsklig art.
Och detta fenomen är mycket vanligare förekommande än vad de allra flesta vill eller vågar tro.