Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Trekant (MMK) med kvinna i centrum

Om du glömmer bort vad din partner önskar, problem som kan uppstå pga svartsjuka etc. Skulle du då kunna tänka dig ha trekant (man+man+ kvinna) med kvinnan i centrum? 

En annan fråga: varför är det i porr alltid så att när det är trekanter att kvinnan är en knulldocka som tillfredsställer båda männen på olika sätt och aldrig(?) att hon blir omhändertagen, slickad och smekt? Manlig fantasi att det skall vara på andra sättet el föredrar kvinnor det också?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Trekant (MMK) med kvinna i centrum
  • Anonym (S)
    Anonym (W) skrev 2021-02-06 14:15:00 följande:
    Porr är skapad av män för män.
    Män som ser kvinnor som objekt och handelsvara. Och de idealen snappas upp av normala män. Det är därför man pratar om porrskadade män. Män som inte klarar av mänsklig kontakt, som har en totalt snedvriden syn på sexualitet i allmänhet och kvinnor i synnerhet.

Det syns mycket tydligt i alla porrskadade trådar här på familjeliv. Synen på kvinnor är helt sjuk.

Trekant är en sådan trend som kommer från porrindustrin. Det är bland det mest avtändande som finns. Liksom alla otaliga trådar på familjeliv om det. Jag tänker bara att det är en stackars porrskadad sate som skriver det.

Jag vet inte riktigt. Möjligt att allt "udda" som tex skrivs här på FL är ett resultat av porrskadat beteende och inte har förankring i verkligheten (bla därför jag startade tråden). Men sen finns det en hel del par som ägnar sig åt att gå på swingersklubbar el ta in andra i sitt sexliv. Hur vanligt det är vet jag inte men har träffat på flera som ägnar sig åt det (och kvinnor som vill ha sex med mer än en man samtidigt).

Jag tror de flesta inte få sin syn på sex/relationer förändrade av porr el annat men visst finns det. Sen tycker jag att "romantiska" filmer/böcker där kärleken är så himlastormande och fantastisk där han/hon är den enda rätta i hela universum etc är lika skadligt för sunda relationer som hårdporr.

Sen är det inte bara män som ser porr även om det är mest förekommande. Och kvinnors smak för porr (iaf om man skall tro de undersökningar som gjorts el porrsajternas egen statistik) är minst lika grov och "kvinnoförnedrande" som männens val av porr. 
Svar på tråden Trekant (MMK) med kvinna i centrum