Orgasmglappet
Såklart man kan ha sex och båda avslutar själva, varje gång. Absolut. Eller så kan man hjälpas åt.
Såklart man kan ha sex och båda avslutar själva, varje gång. Absolut. Eller så kan man hjälpas åt.
Män är inte skyldiga att ligga med kvinnor, precis som kvinnor inte är skyldiga att ligga med män.
Men om båda väljer att ligga med varann bör båda få njuta, annars kommer den som inte njuter inte att vilja ha sex till slut. Dvs det här problemet kommer lösa sig självt genom att fler kvinnor helt enkelt skiter i att ha sex med de män som inte bryr sig. Obs att man kan ha orgasmsvårigheter ändå, men just de som helt enkelt skiter i att försöka pga ego.
På sikt kanske det bli mer och mer så att kvinnor och män onanerar var för sig istället för att ha sex med varandra.
Till kvinnor har jag ett hett tips: en vibrator sviker aldrig
Och män, ja ni har ju handen
Syftet när kvinnorna har sex vanligen är att gynna sig själva och inte egentligen för att ge något till mannen.
Det är inte som att ge och ta, för om kvinnorna ska ge så måste de göra det på mannens villkor.
En del kvinnor har svårt att få orgasm, oavsett vad man gör. Problemet är betydligt ovanligare hos män.
Men det är logiskt om det faktiskt hänger ihop med övning och erfarenhet. Är det två kvinnor så ökar ju sannolikheten att åtminstone nån av dem har övat och kan hjälpa sin partner.
Fast får man orgasm beror det väl inte på huruvida man kan skylla på nån, det beror väl snarare på vad man ägnar sig åt och skicklighet.
Om vi skulle utesluta penetrativt sex helt och hållet (kuk-i-fitta), kanske folk skulle få lite mer fart på fantasin och skickligheten.
Alla kan väl fixa sin egen orgasm då! Män utan partner, män med partner. Kvinnor med och utan partner.
No more runka i en kvinna, använd handen killar!
Kvinnor, det finns bra leksaker, eller skaffa en kvinna till sexpartner. Eller möjligen en av de få män som faktiskt vill att sex ska vara ömsesidigt. Resten kan ha sex med sig själva.
95 % av män i heterorelation får orgasm. 65 % av kvinnor. Så jo, visst finns det ett glapp.
En kvinna som har sex med en annan kvinna har större chans att få orgasm än med en man, liksom om hon onanerar.
Jag förstår nu hur du menade: att man inte ska köpa myten om att det är snudd på omöjligt för en kvinna att få orgasm. Det finns stora möjligheter, om vilja och intresse finns.
Ja, redan nu väljer alltfler kvinnor bort män så det ligger en sanning i det.
Jag ser det mycket hos yngre kvinnor, att de aktivt väljer att leva med en annan kvinna eller ensamma. Kvinnor idag vill inte leva med en man om det kostar mer än det smakar.
Som du säger är det överskott på män, vilket riskerar att få farliga konsekvenser.
Jag förstår sorgen i att kanske inte träffa någon om man nu vill det. Men åtminstone tycks du inte, som somliga, lägga skuld på andra för det. Jag önskar dig lycka till.
Precis som jag förutspådde! Here we go again. Same same. Du kan gärna läsa mina femtioelva tidigare inlägg där jag bemöter exakt samma argument som du presenterar, igen.
Tyvärr, du är bortom räddning. Men vill du fortsätta skriva, varsågod. Luften är fri.