Orgasmglappet
I min nuvarande relation är Orgasm glappet att hon får 2-3 gånger och jag som man 1 gång Vid varje till gäller vi har sex..
Och vi har sex 6-10gånger i veckan med morgon och kvällssex på helger
Ett fantastiskt sexliv helt enkelt..oftast är sexleksaker onödiga och och framkallar kanske en 4de till 5 orgasm .. och klockan hinner bli förmiddag innan man kommer upp ur sängen på en
helg.
I mitt förra förhållande byggde på en för mig konstig inställning att kvinnor hade sex med männen för männens skull och som man skulle man be om det. ..ett förhållande som blev ganska destruktivt.
Somliga kvinnor är avundsjuka i stället för veta vad dom vill ha och göra något för att få det...i sängen och allmänt privat... Alla andra har saker gör saker men inte jag.!...
Mamma lärde mig att inte pilla på snippan! och pojkar skall inte göra det heller!... När man blir+ 30år och kompisarna haft orgasmer sen 12-15 års åldern. Flera gånger i veckan... Om man inte själv VET HUR man får en orgasm,eller ser det som något skönt ,,fint ,naturligt gudomligt avslappnade.smärtlösande ... Utan ser det som typ skam..sen barnsben!!!
Tack mamma för dina fina värderingar eller för mycket högskolefenimism,östrogen Eller avund/svartsjuka ..
Tänk om mamma hade köpt en tub glidmedel och sagt till dig som tonåring läggen handduk i sängen lås dörren sätt på musik om vi är /riskerar var hemma ta en rejäl klick i gnid snippan med handen på ett sätt som du finner behagligt lägg handduken i tvättmaskinen så ser ingen om det är en fläck på den ....
Eller så låser man in sig på rummet med bästisen pratar om killar och sånt !!utan att lilla syster måste vara med I rättvisans namn..