Inlägg från: Anonym (48) |Visa alla inlägg
  • Anonym (48)

Orgasmglappet

Anonym (aldrig hänt) skrev 2021-08-11 13:53:09 följande:

OK,

Vi vänder lite på det. Min fru har aldrig haft orgasm. Vi har verkligen försökt men det var längesen, nu har vi inte haft sex på många och antingen tar det slut eller så gör vi en nystart.

Hjälp mig utjämna, ge mig era bästa tips!

Jag var 48 första gången. Har ännu aldrig hänt med någon annans hand än min. Tre ggr har jag visat och en man tittat. Jag onanerade aldrig innan. Oralsex lite så där bara för att det hörde till akten och för att männen ville slicka. Jag njöt aldrig eftersom jag "visste" redan att jag inte kan komma så det hela har bara känts meningslöst. Nu onanerar jag regelbundet och får orgasm varje gång.

Mitt tips är att hon försöker själv först på egen hand. Så började jag.

Att alla onanerar är väldens största myt.
  • Anonym (48)
    Anonym (aldrig hänt) skrev 2021-08-11 14:39:42 följande:
    Om hon inte fått orgasm ensam då?
    Precis, då är det inte lätt. Det kan jag intyga. Jag var tvungen att lära mig själv först. Som de flesta kanske gör i tonåren. Varför jag inte onanerat som barn/tonåring  kan jag inte svara på heller...
  • Anonym (48)
    Anonym (Ologiskt) skrev 2023-07-25 19:24:13 följande:
    Nu handlar det också om sex. 
    Det verkar finnas ett tydligt samband just för sex och förhållande att många byter argument för det passar en bra just då. 

Jag vill poängtera argument som är likadana och det finns ingen lagstiftning som förbjuder olika argument när det missgynnar eller gynnar männen 
    OBEGRIPLIG SVENSKA! 
    Å Varför  fortsätter du med nåt nytt språkligt haveri istället för att svara på frågan i det inlägg du citerar? 
    God dag yxskaft liksom....
  • Anonym (48)
    Anonym (Ologiskt) skrev 2023-07-25 21:24:44 följande:
    I så fall. 
    Vad kan man jämföra sex med då?
    Vad får jag jämföra med så länge som du blir nöjd?
    Vad kan jag jämföra med då när kvinnor har det sämre än männen och det handlar om sex? 
    Varför måste det finnas något att jämföra med? Allt i livet går inte att jämföra. 
    Du är så avis på kvinnor att det är löjligt. 

Jag undrade varför du aldrig bemöter eller svarar på det du citerar? Du bara fortsätter kasta omkring ord. 
  • Anonym (48)
    Anonym (Ologiskt) skrev 2023-07-25 21:26:16 följande:
    Kanske är obegripligt, du kanske har rätt. 

Men ta ett exempel på något som handlar om sex och där kvinnor har det sämre än männen och man ska jämföra med ligg glappet? 
    Ligg glappet? Vad är det? Nåt nytt du hittat på? Eller är det din situation du döpt till "ligg glappet" och som handlar om att du inte får ligga? 

Ett exempel? Tråden handlar enbart om det så det är underförstått.
    Frågan är vad du har att tillföra i en tråd som handlar om kvinnors orgasm.
Svar på tråden Orgasmglappet