BjornLoddbrok skrev 2021-07-04 13:49:34 följande:
Jo oftast 3 - 1 eller mer till kvinnan men det går lätt att reparera 0 - 1 läge -bara ned å slicka clitoris tills det går för henne (har ibland både fått hållla på länge, uppåt timmen, och fått ta instruktioner men ger mig inte). Funkar för de flesta (men inte riktigt alla). Sen brukar jag, för säkerhets skull slicka henne till en första orgasm redan innan själva knullandet. Då kan man också få kvitto på att förspelet blivit rätt -det ska va blött och kladdigt när man kommer ned.
Ja, det är verkligen härligt! Själv använder jag mina musikaliska händer och fingrar för att reta och kittla klitoris med rätt tryck, tempo och timing och sätter sedan in stöten mot den hungriga g-punkter och följer med i de djupa, snabba, rytmiska kontraktionerna ända tills de tsunailiknande vågorna ebbat ut och brukar testa om det kan gå igen 1-2 gånger.
?Bättre än tryckluftsvibrator? var min fru helt övertygad om och vill inte ens pröva något annat. Vi slutade t.o.m. knulla för många år sedan när vi upptäckte en skön fåtölj från IKEA(!) där hon kan spärra ut benen genom armstöden så fittan får en fräckt framskjuten position som hon vet innebär ?point of no return?
Ja, det var väl hyfsat detaljerat men vill gärna inspirera fler män till dessa fantastiska upplevelser av ömsesidig njutning så ofta båda har lust, närmast som ett mäktigt naturfenomen
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-surprised.gif)
Det fascinerar mig att jag fortfarande är så fascinerad av att ständigt göra om liknande aktiviteter i olika konstellationer.