Inlägg från: Beardtroll |Visa alla inlägg
  • Beardtroll

Orgasmglappet

Sex är som relationer, politik eller arbetsmarknad. Det är ett givande och tagande. Klickar man och båda gör vad dom kan för att visa uppskattning och "ge" för att göra den andra parten nöjd. Då funkar det som det ska

Men genast när en part tänker mer på sig själv och skiter i den andra parten. Då har du en konflikt som ger att man skyr varandra.

Det är ok att idag "vill jag komma'. Om man nästa gång fokuserar på att partnern njuter/kommer.

Jag har skickat, fingrat och sett till att frun får komma. Utan att själv stoppat in den eller ens blivit hård.

Andra gånger har frun gett oralt, utan att själv få komma. Och andra gånger har vi kommit samtidigt.

Saker börjar skära sig först när någon blir egoistisk och ser sig själv ha rätten att bli tillfredsställd. Utan att behöva ge något i retur.

Sen är det lite olika från person till person vad som "krävs" för att komma. Och det skiljer sig från tillfälle till tillfälle.

Ibland kommer frun rätt "fort". Ibland inte oavsett vad jag gör. Samma för mig. Ibland kommer jag inte trots hon runkar, suger och vi knullar både mus och röv.

Andra gånger sprutar jag och blir mjuk efter typ 4-5 minuter efter den blivit hård.

För mig är inte akten över bara för att jag juckat en par gånger. Utan när hon kommit eller gett upp försöken att komma. Samma gör hon för mig.

Typ igår kväll. Jag kom men inte hon. Vi pillade och stönade och hon var nära. Men tippade inte över. Så efter en stund sa hon att vi sover.

I morse var det tvärtom, hon kom rätt fort men jag inte. Hon sög och grejade men det blev inte mer än nära för mig och vi avbröt.

Sett över ett dygn, så har båda givit och tagit. Sett i varje enskild akt. Då har en fått men inte den andra.

För mig kvittar en enskild akt, det är totalen under ett dygn/vecka/månad som räknas. Man ger

och tar.

Med ONS, blir det lite mer pressat. Då "måste" ge och ta inom typ en halvtimme innan du blir utsparkad och dömd som värdelös....

Så lyckade ONS kräver betydligt mer. I hur man som personer klickar för stunden och hur skicklig/erfaren man är på att spela ut sina kort och göra partnern nöjd.

Där tror jag att män är mer nöjda för dom "oftast" ser till att komma(har lättast att komma) och skiter rätt mycket i om kvinnan också får det hon ville ha.

Sen är det en annan diskurs varför män ofta är nöjd och somnar när dom är "tömd". Och varför kvinnor ändå vill bli knullade utan att få komma.......

Och som sagt, det är bara mina reflektioner och det finns säkert tankefel i dessa och individer har andra erfarenheter. Men detta är mina tankar utifrån den vy jag har.

Svar på tråden Orgasmglappet