Inlägg från: Anonym (aldrig hänt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aldrig hänt)

Orgasmglappet

Min fru har aldrig haft orgasm säger hon.
    På den tiden när vi hade sex försökte vi verkligen.
    Hon berättar deffenetivt hur hon vill ha det och är den dominerande.

Hon är också en del av procenten som inte fått orgasm.

• Anonym (aldrig hänt)
    Anonym (Tihi) skrev 2021-06-18 20:58:44 följande:

Jag förstår varför din fru inte vill ha sex med dig. Lär dig stava så ska du ska du se att att din fru släpper till.

Kul, eller?

Vi har faktiskt pratat om det och hon tycker jag skulle ha fokuserat mer på henne.

Dvs. när hon styr säga nej du vill ha mig i dig.

Strunta i hennes signal och fortsätta med oralsex!

Det är inte lätt att göra rätt här i världen.

Inte stava heller men det är nog inte problemet mellan oss eftersom vi bägge har dyslexi
  • Anonym (aldrig hänt)

OK,

Vi vänder lite på det. Min fru har aldrig haft orgasm. Vi har verkligen försökt men det var längesen, nu har vi inte haft sex på många och antingen tar det slut eller så gör vi en nystart.

Hjälp mig utjämna, ge mig era bästa tips!

• Anonym (aldrig hänt)
    Anonym (48) skrev 2021-08-11 14:03:02 följande:

Jag var 48 första gången. Har ännu aldrig hänt med någon annans hand än min. Tre ggr har jag visat och en man tittat. Jag onanerade aldrig innan. Oralsex lite så där bara för att det hörde till akten och för att männen ville slicka. Jag njöt aldrig eftersom jag "visste" redan att jag inte kan komma så det hela har bara känts meningslöst. Nu onanerar jag regelbundet och får orgasm varje gång.

Mitt tips är att hon försöker själv först på egen hand. Så började jag.

Att alla onanerar är väldens största myt.

Tack för bra svar,

Jag vet att hon onanerar ibland, (jag vet också att hon köpt leksaker nu på slutet som hon inte berättat om).

Min plan var annars att ge henne någon leksak samt att ha sex utan penetration med bara fokus på henne.

Jag minns från då vi hade sex att jag ville att det skulle bli en press på henne att hon måste få orgasm.

Fel inser jag nu när hon tänkte att jag inte var tillräckligt desperat att hon skulle få orgasm.

Det blir lite som att jaga skatten vid regnbågens slut.
  • Anonym (aldrig hänt)
    Anonym (tja) skrev 2021-08-11 14:15:32 följande:

Om man nu är ihop med en kille som missar klitoris. Kan man inte tala om detta till honom? och säga hur man vill ha det?. Det är väl ändå hennes ansvar och tala hur man vill ha det? han är väl för fan ingen tanke läsare

Om hon inte fått orgasm ensam då?
  • Anonym (aldrig hänt)
    Anonym (Karl-Alfred) skrev 2021-10-05 20:26:22 följande:
    Är det så man knullar i Sverige?
    Först slicka fitta till orgasm?
    Det är ju det man önskar.
    Men kommer hon inte så kommer hon inte.
Svar på tråden Orgasmglappet