Inlägg från: Anonym (lycka till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lycka till)

Orgasmglappet

Anonym (,) skrev 2021-05-03 23:00:39 följande:

Jag skiter väl i vilka böcker du läser. Snacka om att dra förhastade slutsatser. Jag är intresserad av att så många tjejer som möjligt ska sluta ha sex med män som inte intresserar sig för deras orgasm. De män som faktiskt vill ha ett givande och tagande i sexet, där båda får komma, ska självklart avlas på.

Jag undrar hur många män som skulle vara nöjda med sex om alla tjejer avbröt innan de gick för männen. Det kan du fundera på.

Men tanke på att bara drygt 27% (och fallande) av befolkningen är feminister och av dessa 27% är bara en lite bråkdel rabitafeminister med trång offerkofta så tror jag du kommer ha väldigt svårt att få vettiga kvinnor att lyssna på ditt gnäll.

Bäst är det väl kanske om du enbart har sex med andra kvinnor med samma sunkiga syn på män så slipper du män öht och männen slipper dig. Win-win för båda.
  • Anonym (lycka till)
    Anonym (Hon) skrev 2021-05-07 14:20:28 följande:
    Precis, får man inte ut något av sexet så tappar man ju både intresse och lust rätt snabbt. Då kan jag lika gärna onanera istället. Jag vägrar ställa upp som ett hål karln kan runka i. 
    Ja då får du väl strunta i att ha sex?
    Vad är problemet?
  • Anonym (lycka till)
    Anonym (,) skrev 2021-05-10 13:50:07 följande:

Såklart man kan ha sex och båda avslutar själva, varje gång. Absolut. Eller så kan man hjälpas åt.

Precis, hjälpas åt, vilket inte riktigt är samma sak som att lägga ansvaret för din orgasm på andra och bli sur när det inte blir som man vill.
Svar på tråden Orgasmglappet