Inlägg från: Anonym (Japp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Japp)

Orgasmglappet

Umedude skrev 2021-03-11 16:06:50 följande:

Självklart! Jag är absolut ingen expert på området.

Jag håller med dig i allt du säger. Det är hjärnan som måste stimuleras.

Eller rättare sagt, där är vi olika. Vissa killar är rena primater och kan bara köra in den och köra.

Min får du inte ens att stå om du är korkad och inte kan stimulera mitt intellekt.

Sen kan detta göras på en myriad olika sätt. Men du måste trigga och stimulera.

Exakt... min erfarenhet är att primärt kvinnans kåthet byggs upp under dagen. Finns ju ett "känt" citat att kvinnans optimala kvällskåthet börjar vid frukortbordet... ett fint ord av maken... sen en komplimang på jobbet... känner sig sexig i kläderna... lunchen är god etc. En samspel mellan ett stort antal faktorer.

Givetvis generaliserar jag nu. Även kvinnor kan göras kåta väldigt snabbt om det sker på rätt sätt. Men generellt är det mer faktorer iblandat har jag märkt.

En man måste vara generös i sänghalmen. Eller rättare sagt båda parter.

Precis som med musik. Ett opitmalt knull är i mina ögon som ett musikstycke.Ibland starkt... ibland svagt... ibland fort... ibland långsamt.

Det jag pratade om tidigare hade med själva akten att göra... när kvinnans kåthet är uppbyggd. Det är då man börjar.

Finns inget bättre än att trigga kvinnan tills hon är så kåt att det rinner ur fittan och safterna pulserar vid minsta beröring. Och ändå neka henne den styva pålen en liten stund till. Ojoj... vilka orgasmer hon kan få.

Men... då MÅSTE man kunna anatomi... då måste man förstå G-punkten... men även R, A, K, U och P-punkterna...

... plus myyyycket mer... 

Kan inte min man få gå en kurs hos dig? :) Han vet inte mycket om hur han ska tillfredställa sin kvinna. Till mitt stora förtret.
  • Anonym (Japp)
    Umedude skrev 2021-03-12 09:22:18 följande:

Det finns absolut ett enormt orgasmglapp... inget snack om det.

Men det handlar bland annat om, precis som du säger, totalt värdelösa killar i sängen.

Att tjejen måste kommunicera... absolut, till en viss gräns. Men allt går inte att kommunicera. Det är känslor vi pratar om... känslor som förändras.

Och jag håller med om att många tjejer borde lämna dessa killar. Tillgången på villiga killar är absolut oändlig. Men tillgången på killar som är läskunniga och villiga att förstå hur kvinnans sexlust fungerar... jadu, de flesta verkar mer intresserade av att förstå slutspelet i hockey.

Jag lever med en man sen 15 år. Han har aldrig fått mig att komma. Den första tiden vi var ihop försökte jag "guida"...men det ville sig liksom aldrig. Sen blev normaltillståndet att han alltid kommer vid sex. Jag får lösa det efteråt i min ensamhet. Så varför lämnar jag då inte? En anledning är våra gemensamma barn...och att alla övriga bitar fungerar. Inget är svartvitt...även om en gnagande känsla i mig säger att jag är "värd bättre", att sex hade kunnat innefatta så mycket mer för mig.
  • Anonym (Japp)
    Umedude skrev 2021-03-12 09:36:48 följande:

Vad säger han när du pratar om det då?

Jag tar liksom för givet att du försöker prata om detta med honom. 

Vi har pratat. Men det var längsen nu..år..Det har blivit som ett normaltillstånd för mig att ha sex utan att komma och sen fixa det på egen hand istället. Tyvärr. Jag har föreslagit att öppna upp förhållandet eftersom vi var varandras första sexuellt och jag är nyfiken och vill utforska. Men nej, han vill inte.
  • Anonym (Japp)
    Umedude skrev 2021-03-12 12:14:13 följande:

Öppna upp förhållandet och prova andra menar du?

Ja. Jag "unnar" honom nya upplevelser med nya människor. Men han ser det inte så. Han är rädd att svartsjuka ska uppstå. Medan jag snarare tänker att det kan berika och tillföra något. För mig är det svårt att behöva "hålla tillbaka" för hans skull när jag känner att jag verkligen är nyfiken på nya upplevelser av sex och kunna upptäcka nya sidor hos mig själv. Jag tror det skulle vara utvecklande.
Svar på tråden Orgasmglappet