Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Orgasmglappet

Anonym (JK) skrev 2021-02-05 14:24:13 följande:
    Orgasmglappet? Ja, är rätt orättvist faktiskt att min fru brukar få runt 3 orgasmer ett normalsamlag, och jag bara en Gråter Usch för kvinnor som har allt så mycket bättre!
    Vilken korkad kommentar.

• Anonym (X)
    Anonym (JK) skrev 2021-02-05 14:48:04 följande:
    hahahaha..

Ok... Men varför? Är det att förmåga saknas, eller att 65 % av kvinnorna inte kan ta ansvar för sin njutning? Dvs berätta för sin man hur de vill ha det, eller använda nåt kul hjälpmedel osv? 

Vad sägs om att googla och läsa på?

• Anonym (X)
    Anonym (JK) skrev 2021-02-05 14:56:28 följande:
    Det var väl lite såhär jag misstänkte att det var, att man (kvinnor) anser att det är männens fel att kvinnor inte kommer då de har sex... Fast det är ju upp till dem att berätta, visa, testa sig fram osv...

Så sjukligt less på folk överlag som inte kan ta ansvar för sig själva, utan ska gnälla o skylla på andra. Gäller alltså inte bara kvinnor, utan alla, oavsett kön, som vill skuldbelägga andra för sina egna tillkortakommanden...

Vad sägs om inte?
    Självklart att du inte gör det.
    Du utger dig ju för att vara man så där får vi tro dig.
    Att du inte vill läsa på om det är ju rätt typiskt för de män som borde göra det.
    Du är helt enkelt totalt ointresserad av kvinnor och deras sexualitet. Precis de män det hela handlar om.
  • Anonym (X)
    Anders 386 skrev 2021-02-05 14:58:59 följande:
    Man kan inte googla fram hur man ska lösa problemet. Kvinnor fungerar väldigt olika - det lär man sig snart på FL.

Vissa kommer av oralt - vissa hatar oralt.
    Vissa vill ha mjuksex - andra vill bli dominerade och tagna hårt.
    Vissa kommer av samlaget - vissa bara av klitorisstimulans.
    Vissa vill ha stora kukar - andra bryr sig inte.
    Vissa gillar analsex - andra skulle aldrig gå med på det.
    Vissa vill smeka sig själva under samlaget - andra skulle aldrig smeka sig själva när nån annan ser på.

Man skulle behöva googla varje kvinna för sig... 

Men det är väl lite så för oss män också - men inte riktigt lika splittrade åsikter kanske??
    Du kan inte bara ta ett lösryckt svar och göra halmdockor av det.

Om du läser kommentaren jag citerade inser du kanske varför jag svarade som jag gjorde. Som man ropar får man svar liksom.
  • Anonym (X)
    Ukklavek skrev 2021-02-05 15:06:19 följande:
    Inte korkad men heller inte normen, jag får 2-3 orgasmer men min man endast 1. Mina kan vara upp till ngr minuter, min mans ca 20 sek.
    Du har heller inte förstått att det här inte handlar om din eller din mans orgasmer?  Oboy...
  • Anonym (X)
    Anonym (I) skrev 2021-02-05 15:27:06 följande:
    Jag kan bara hålla med tidigare talare att det inte hjälper att fråga kvinnor eftersom de själva ofta har dålig koll på hur de vill ha det och vad de tänder på. 

Det är kanske inte så konstigt om man tittar på onanivanor:
    " 50 procent av alla män tillfredsställer sig flera gånger varje vecka. Kvinnor uppger sig onanera mindre än vad männen uppger sig göra. Bland de tillfrågade kvinnorna var det vanligast att onanera mer sällan än varannan månad. Det uppgav i alla fall 29 procent." från kurera.se/sa-ofta-onanerar-svenskarna /

Så ska man prata orgasmglapp såbör man också titta på onaniglappet. 
    1800-talet ringde och du svarade.

Nej det har de inte. Lika lite som killar har svårt att hitta till kuken.
    Däremot handlar det om män som inte vet vad samt6ycke är, som tror att bara för att de vill ha analsex så vill alla kvinnor det. Och de som inte vill ha analsex vet inte vad de vill.
  • Anonym (X)
    Anonym (,) skrev 2021-09-22 19:47:01 följande:
    Om vi säger att sex oftast bestod av tjejer som ignorerade kuken. När tjejen kommit, avbröts sexet och de drog sig ur. Om du sa till att du inte fått komma, kanske de svarade: "Nä nu orkar jag inte, jag är trött nu" eller pillade lite halvt oengagerat.

Skulle du inte börja känna att det är som att leta efter en nål i en höstack med en tjej som faktiskt bryr sig om att även du ska komma?

Men som sagt, tror detta problem kommer lösa sig självt genom att tjejer väljer killar som bryr sig, och även i högre utsträckning väljer tjejer. Dessutom finns ju klitorisvibratorer idag, så tom sex på egen hand kan ju vara ett bättre alternativ ibland.

Tjejer i lesbiska relationer får ju orgasm oftare än med nån av motsatt kön.
    Men så är det att vara kvinna!
    Exakt så.

De där männen som tar ansvar för annat än sin egen kuk är verkligen extrema undantag.
Svar på tråden Orgasmglappet