• Myran1234

BIM Mars 2021 - första barnet

Msofie skrev 2021-02-22 08:27:37 följande:

Cd 5 orkar jag nu ta tag i att lägga till mig i tråden. Det är vårt 13 försök nu och har en tid för slutgiltiga prover och provsvar för utredningen i mitten av mars.

Vad tråkigt att höra. :( Jag höll tummarna för dig. Låt oss hoppas och tro att nästa försök blir <3 Stor kram
  • Myran1234
    Soff skrev 2021-03-05 09:24:43 följande:

Denna berg-och-dalbana av känslor alltså.. i Måndags fick jag en tempdipp och började få menskänningar i kroppen.. och var då helt knäckt över detta... sen tisdag, onsdag, torsdag vänder tempen och går uppåt och peakar på en temp som jag typ nästan aldrig hamnar på, så hoppet kom tillbaka och jag tänkte att det kanske ändå var nåt!....kanske var det en implantationsdipp??..men menskänningarna var ju ändå kvar så jag var ytterst tveksam.. imorse så sjönk tempen igen och då tog jag ett test för att återigen bekräfta att det inte var något annat som orsakade dippen.. såklart negativt som alltid, vad annars!? kan det ens vara något annat!? hur kunde jag ens för en sekund tro att ett test skulle kunna vara positivt?! Suck. Enligt NC är det bim idag, men jag tror det är imorn, så är väl bara att vänta in :(( ... hopplösheten slog till återigen.

Jag beklagar verkligen om mensen kommer. Vet precis hur det känns att månad för månad falla ner i en djup besvikelse och hopplöshet. Konstigt nog har jag lärt mig att chilla mer ju längre tiden går. Kanske just för att det inte lönar sig att försöka kontrollera något som inte kan bli kontrollerat. Jag har slutat med ÄL-stickor och att tempa efter bekräftad ÄL. Istället har vi sex varannandag från CD7 och fram tills ÄL blivit bekräftad av temperaturökning. Det känns lite skönare då. Lättare att slappna av. Kanske något att testa? <3 Kram på dig!
  • Myran1234
    Molybden skrev 2021-03-13 07:27:36 följande:

Tänkte bara säga att jag plussade nu på morgonen. Plussade supersvagt igår så vågade inte tro på det så jag tog ett digitalt idag. Kan inte riktigt ta in det än men ska berätta för mannen när han vaknar :)

Wow! Stort grattis :)
Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet