BIM Mars 2021 - första barnet
Är ledsen om jag bidragit till en del negativitet här ibland. Vill ju övervägande bidra med positivitet, men samtidigt så tycker jag det är viktigt att man fritt kan öppna sig här och dela med sig av både det jobbiga och det positiva med denna resan. Personligen så hjälper det mig när man får höra att andra känner likadant ibland. Tycker alla håller en väldigt vänlig ton här inne och är så himla stöttande, och det är jag väldigt glad och tacksam för. Vi alla är ju i en rätt sårbar situation, så när man öppnar upp sig hur man känner, så behöver man just det stödet. Tack till er alla <3
Hursom, nu börjar ÄL närma sig för mig (beräknad Tisdag), så snart börjar en ny väntan på bim :) Jag tog ett ÄL-test imorse som näääästan var positivt faktiskt, redan på CD10. Brukar bara ta såna tester på eftermiddagen, men kände att det var något på gång så vågade inte vänta. Tror faktiskt att det kommer vara positivt senare idag, eller ikväll.. brukar aldrig testa 2 gånger om dagen men känner att jag vill göra det idag så jag inte missar peaken. Har dessutom massa fertilt sekret och börjar känna av lite ÄL-molande..
Cd16 här och jag hade hoppats på ÄL idag men inget än så länge ihh! Denna eviga väntan, man tränar ju iaf på tålamodet om inget annat : )