Slickad i rumpan?
Gillar du att bli slickad i rumpan eller undviker du helst det?
Gillar du att bli slickad i rumpan eller undviker du helst det?
Det finns inga svarsalternativ för män. Jag älskar att bli det!
Usch vad äckligt...
Var det inte en slicka annalen tråd för bara några dagar sedan?
Hur som helst så är det äckligt. Tacka vet jag fittsaft. Det tänder mig.
Njuter av att slicka och att bli slickad
Jo det är jättemysigt, speciellt om jag bajsat innan. (ironi)
Har på senare år upptäckt hur mycket jag gillar och verkligen njuter av att bli slickad analt. Tunga och fingrar får mig att komma i härligt sköna orgasmer. Tar gärna emot kuken där med:)
Samma här det är skönt
Jag älskar det. Eftersom jag tydligen inte fungerar som alla andra är det även enda saken jag kan komma av. Men jag skulle aldrig slicka honom i rumpan för det så dubbelmoralen i frågan är massiv :D 8Som tur är vill han inte att jag gör det på honom men han gör det på mig).
Så praktiskt. Vet jag att vi ska sexa där bak så torkar jag mig inte innan när jag går på toa.
Man blir ju ren ändå.
Jag älskar att slicka min fru i röven och hon har nyligen börjat slicka mig. Älskar det, sist så låg hon på rygg och jag satt på hennes ansikte och drog mitt rövhål över hela nyllet det var jävligt nice.
Jag älskar att slicka min fru i röven och hon har nyligen börjat slicka mig. Älskar det, sist så låg hon på rygg och jag satt på hennes ansikte och drog mitt rövhål över hela nyllet det var jävligt nice.
Ja det var säkert inte jätteroligt men hon är en riktig kvinna som tänder på att jag njuter. Hon suger även av mig ibland efter jag kört henne i röven. She is a keeper.
Ja det var säkert inte jätteroligt men hon är en riktig kvinna som tänder på att jag njuter. Hon suger även av mig ibland efter jag kört henne i röven. She is a keeper.