Inlägg från: Anonym (Stina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stina)

Otrohet?

Anonym (Lisa) skrev 2021-02-14 18:11:53 följande:

Haha, ja det vore årets klipp!

Det kan dessutom inte existera någon advokat som tror, på fullt allvar, att förorden ska hanteras av Tingsrätten. Efter TIO år!

Skulle ts mot ALL förmodan vara sann så borde den advokaten pyssla med något annat. 

Absolut. Både min flickvän som är sexolog, tantramassör med mera och jag som jobbar med administration inom sjukvård tycks ha bättre juridiska kunskaper än TS kompis som enligt TS kommer med goda råd gällande äktenskapsförord och annan juridik runt en separation med enskilda egendomar. Tror nog att detta måste vara årets roligaste tråd så här långt.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Enkelt) skrev 2021-02-19 10:29:41 följande:

Jag har försökt att skriva och svara seriöst, men jag tror jag får ge upp om dig.

Du får nog ge upp om mig också. Tror nämligen inte för ett ögonblick på det du skriver.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (man) skrev 2021-02-19 11:44:04 följande:

Haha, men OJ så förvånande att just båda personer som sitter och tar otrohet i försvar i var och varannan tråd bara råkar tycka att just denna tråd är fejk 

Om inte du klarar av att göra en logisk bedömning av trovärdigheten i det Enkelt skriver så är det ditt problem.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (man) skrev 2021-02-19 11:54:29 följande:

Din sk "logik" är ju en aning avvikande, inte bara i denna tråd. Så vad du kommer fram till för slutsatser får stå för dig.

Dock kan man fråga sig vad du får ut av att tjata om att detta skulle vara en fejktråd? Vi har liksom redan fattat att du tycker så. Men vad är poängen med att fortsätta repetera det?

Har du tänk tjafsa sönder tråden och föra över diskussionen på irrelevanta sidospår för att du inte gillar vad som skrivs?

Att jag ser på sex och kärlek på lite annat sätt än vad många andra gör har inget att göra med att Enkelts utsaga är helt ologiskt då det strider helt emot hur folk reagerar inför en separation. Personer som i det läget är så godhjärtade dom inte tänker själviskt utan skriver på äktenskapsförord som gynnar motparten finns bara inte.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (man) skrev 2021-02-19 12:05:19 följande:

Mmm eller hur. Du kommer såklart aldrig fatta hur dina moraliska värderingar är avvikande. Men för ALLA andra är det ganska uppenbart.

Vilket tramsigt inlägg. På vilket sätt har mina moraliska värderingar något att göra med logiken i det Enkelt skriver. Om du får valet att skriva på ett papper som du vet kommer att kosta dig rätt många hundra tusen eller låta bli att skriva på pappret så tror jag att du väljer att inte skriva på men Enkelt vill få oss att tro att hans ex. gjorde det.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (man) skrev 2021-02-19 12:17:19 följande:

Ditt problem är inte hur du ser på sex och kärlek, ditt problem är att du inte kan fatta skillnaden mellan att ha sex med andra med sin partner medgivande och utan sin partners medgivande.

Det finns många andra på FL som oxå lever i öppna förhållanden. Men de förstår vikten av ärlighet, Du är ganska unik i att inte kunna fatta det och likställa all sex som bara sex utan att ta hänsyn till om det baseras på svek och lögner.

Denna oförståelse som snuddar till det sjukliga färgar allt du skriver kring förhållanden och otrohet i alla trådar och är förklaringen till den respons du får i samtliga trådar.

Vad du är tröttsam. Vad har min syn på sex och relationer med detta att göra.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (FYI) skrev 2021-02-19 12:23:17 följande:

Inför hotet att få knullbandet uppspelat inför hennes föräldrar, samtidigt som hon vet med sig att hon uppfört sig som ett svin, och påkommen med fingrarna i syltburken...Inte alls otroligt.

Men även om... Vi vet din och Swing for funs respektlösa inställning till att svina.

Nu har inte Enkelt sagt något om olaga hot och utpressning. Hoppas att du är medveten om att olaga hot och utpressning är olagligt men det är det inte att vara otrogen.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (man) skrev 2021-02-19 12:45:50 följande:

Haha och så har vi den klassiska lagligt/olagligt argumentet du kör med i alla trådar... .

Att berätta sanningen för andra är INTE utpressning och heller inte olagligt. Att folk sen är rädda att andra ska veta sanningen om dem är snarare deras problem.

Att använda hot om att berätta för att tvinga någon att skriva på papper är i högsta grad olagligt.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (man) skrev 2021-02-19 13:02:09 följande:

Tja, är man rädd att andra ska få veta om att man betett sig som ett svin så är det kanske bäst att inte bete sig som ett svin öht? Det är ju lite småfjantigt att tro att man kan bete sig som ett svin mot andra och att de kommer vara snälla tillbaka.

Hon satte ribban själv och nu får hon helt enkelt spela efter spelreglerna hon själv valde.

Det finns fortfarande lagar att rätta sig efter och skall man börja spela fult har män alltid ett underläge. Går alltid att tala om att han var så jävla kass i sängen så det enda som återstod var att leta upp en riktig man och få sig ett riktigt knull. En riktigt osmart väg att gå för en man.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (FYI) skrev 2021-02-19 13:09:26 följande:

Kan inte tänka mig att det är olagligt att spela upp ett band för hennes föräldrar.

Eller visa semesterbilder

Det är det defenetivt om syftet är att få någon att skriva på papper. Om han är dum nog att göra det så har han också tappat all trumfkort.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (FYI) skrev 2021-02-19 13:16:35 följande:

Säger som ni....Tror jag inte ett dugg på !

Som vanligt begåvade inlägg från din sida. Skulle vara riktigt skoj om du ville testa IRL någon gång och se hur det slutar.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (FYI) skrev 2021-02-19 13:26:02 följande:

Wow, intelligensen sprudlar verkligen. Du är ju bara så tröttsam...

Men du är underhållande och ger mig energi, samtidigt som jag blir väldigt glad över att FL inte på något sätt speglar begåvningen hos män i stort.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (FYI) skrev 2021-02-19 13:43:32 följande:

Underhållande? Ja, det är väl det enda det är. Om man nu är upplagd för det.

Tror att det enda du och Swing är ute efter är att tjafsa.

Märkligt. Det är exakt den känslan jag får av dig.
Svar på tråden Otrohet?