Inlägg från: Anonym (Dude) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dude)

Otrohet?

Huhh. Har läst nästan hela tråden, förutom sista par sidor där det spårade ur lite grann.
    Beklagar din situation TS. För vad det är värt, så tycker jag att du hanterar det hela på ett jävligt bra sätt. Hoppas att du får mycket stöd av din familj och närmaste vänner, det behövs och lär behövas ett tag framöver.
    En sak som jag tänkte på är att hon kan ha fått en liten varning på att du kan misstänka något efter att ni förväxlade telefoner. Jag menar, om jag hade haft det ihop med någon som är gift och jag ringde kvinnan i fråga som svarade men la på direkt då skulle jag nog nämna att jag ringde och hade frågat henne vad var det som hände? Kunde hon inte prata just då, gick det bra osv.? Om hon då nämnde för mig att telefoner var förväxlade då skulle jag nog rent av fråga om hennes man misstänker något. Då är det inte helt omöjligt att de kan ha gått igenom några möjliga scenarier för att räkna ut om du vet något och vad det kan vara i så fall.
    Min poäng är att hon kanske inte blir helt chockad vid konfrontation utan kan redan ha någon form av försvarsplan redo. 
    Och som någon nämnde tidigare, hon känner antagligen vart dina känsligaste knappar sitter och när hon ska trycka på dem.

Kan tänka mig att det känns lite sådär att den planerade konfrontationen kommer ske nästa helg, då det är "alla hjärtans dag". 
    Önskar dig lycka till i alla fall, stay strong. 

• Anonym (Dude)

Man kan bara hålla med om att du har hanterat hela situationen på ett imponerande sätt, med tanke på omständigheterna. 
    Hur det än blir framöver för dig/er, önskar dig lycka till.

Svar på tråden Otrohet?