Inlägg från: Anonym (Egentligen vill jag bara ha fler barn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Egentligen vill jag bara ha fler barn)

Har du någon önskan gällande könet?

Röstade att jag har en pojke och önskar mig en flicka, MEN, jag skulle bli superglad för en till pojke också! Min pojke är så superduper-underbar <3!! Så egentligen vill jag bli gravid med ett friskt barn faktiskt, det är nog mest spännande att tänka på en lillasyster då vi inte har någon flicka.

Seven Costanza skrev 2021-02-01 18:54:58 följande:

Åh då hade du det precis som jag upplever det och jag hoppas att det betyder att det är en pojke! Jag tyckte inte att jag såg någon snopp på KUB men BM menade tvärtom att alla foster ser ut som pojkar i början så jag vet inte vad jag ska tro! Vår son vet inget om graviditeten men har har ändå sagt till oss när vi pratade om det nya året att ?nästa år ska jag få en lillebror?. Haha!

<3 !! Våran lille här sa ?jag kommer få en lillasyster! Hon ska också gå på förskolan?. Och han vet inte heller att vi försöker skaffa syskon till honom.
    Seven Costanza skrev 2021-02-01 22:13:37 följande:

Gud va märkligt egentligen haha - vi tycker i alla fall själva att vi har varit så diskreta med prat om graviditeten men han kanske ändå har fattat något, eller så är det bara önsketänkande som har kommit på sistone. Vi har inte berättat för familj eller vänner ännu heller så han kan inte ha fått det därifrån. Jaja de tycker nog det är kul vad det än blir!

Ja, och alltså vi har inte ens fått något plus än, haha.
    Seven Costanza skrev 2021-02-02 17:59:31 följande:

Aha, då är det ju ännu roligare! Lycka till med bebisförsöken!

Tack <3 Detsamma med allt!
Svar på tråden Har du någon önskan gällande könet?