Inlägg från: Enhan |Visa alla inlägg
  • Enhan

Dejtning under coranatiden

Hej

Det är första gången jag skriver här. Men jag fölyde här i lång tid.Jag är en kille i 24 ålder och ville söka tjej utanför nätet. Men jag vet inte vad och hur det ska, jag vet inte hur jag ska börja prata med en tjej som jag inte känner alls samt inte vet om hon är singel eller inte och inte vet heller hur samhället känner idag läge om man kan dejta med någon och träffa. Jag provade på tinder men jag fick ingenting så jag tror att jag gå ut är bättre för mig. Så jag behöver era tips om:-

1. Hur lätt är det att man börja prata med en tjej som inte visar sig singel? Är det ok till ex att man säga ETT HEJ till en tjej som läser bok på en allmän  plats eller kollor ner på sin telefon?
    2. Hur känns i samhället idag enligt koronapåverkan? Själv du, skulle se problem en person skulle bjuda kaffe på en kafateria eller du skulle tacka nej på grund av koronapåverkan? (Jag skriver så för att jag är så isolerad från samhället lite för mycket).
    3. Kan du tipsa lite mer platser där passar att man gå på om man vill prata med folk/tjejer?

Tack för tipsen alla och hoppas att mitt inlägg kommer passa här!

MVH //EN-HAN SOM VILL HA TIPS FÖR DEJTNING I KORONATIDEN

Svar på tråden Dejtning under coranatiden