Hans dotter blir sur varje gång jag fyller år.
Jag hade blivit så äcklad av hans curlande så problemet hade löst sig själv..
Jag hade blivit så äcklad av hans curlande så problemet hade löst sig själv..
...och eftersom hon inte respekterar din födelsedag utan att bråka och förstöra den, föreslår jag att du och din man åker iväg och gör nåt mysigt bara ni två. Förklaringen ni kan ge henne är att hon blir så sur så därför vill ni skona henne från att uppleva din hemska födelsedag ;).
Visst hon surar väl innan ni ska iväg och efter, men ni får en trevlig stund när ni är borta från henne iaf.
Men herregud!! Nej, kom överens om en ålder. 22 kanske. Och hon ska såklart jobba och betala hyra.
Haha
Låter supermysigt, hoppas ni får goaste helgen
Vad säger han när du frågar vad skillnaden är på era barn?
Säger han att hon är känsligare, inte klarar flytt etc. så är det ju hans föräldraansvar att förbereda henne på vuxenlivet, det inser han väl?
Haha! Hon låter ganska omogen, men det finns nog inget att göra. Som tur är verkar din man inte backa gällande detta utan fortsätter lugnt att fira dig precis som sig bör.
Hon kommer att vänja sig en vacker dag och gör hon inte det så fortsätter ni precis som vanligt...
Hur blir det så?
Nåväl. Sparka ut ungen efter hon gått färdigt gymnasiet. Se till att hon söker till en högskola på annan ort. Annars kommer hon fortsätta att vara elak mot dig OCH du kommer att försörja henne.
Även tjejer verkar behöva göra lumpen och klippa av navelsträngen som i detta fallet sitter fast i pappan.
Fast du har ju orkat leva med en osexig man i 10 år, och verkar vilja fortsätta med det, så det stämmer ju inte...
Faktiskt! Jag har alltid hävdat att både män och kvinnor borde göra värnplikt. Pratade med en officer en gång och kom in på det där med att värnplikten i praktiken blivit frivillig:
- Men är det inte bra att det bara är de som faktiskt vill göra lumpen som du ska utbilda?
- Mmm. Men det är oftast de som inte vill som behöver det bäst.
Ja, jäkla sega FL. Var i en annan tråd och postade inlägget (trodde jag) och gick vidare till denna tråd och då postades inlägget i fel tråd. Jag anmälde felet men inget hände.