flygrl skrev 2021-02-09 21:53:03 följande:
Ja, Kalifat är bra. Obehaglig igenkänningsfaktor för mig som levt hela mitt liv i orten kan jag säga men det är ju just det som samtidigt är bra.
Niclas är trevlig, sympatisk och verkar kompetent i köket. Läste att han och hans son egenhändigt lagat 147 matkassar med julmat som sen delades ut till behövande om det va den här eller julen 2019. Visar på ett gott hjärta!
Ha ha Diana asså...tycker hon är lite rolig med sina kommentarer. Hon ger lite sådär överklass-bimbo-vibbar och man undrar om hon kan leverera men det tycker jag faktiskt hon gör. Fast knappast att hon konsumerar 2 liter olivolja i veckan helt på egen hand ha ha...då ser man inte ut som hon.
Usch, låter läskigt det där med fiskbenet. Tur du inte kvävdes av det! Man måste verkligen va försiktig när man käkar fisk... :/
Fast gott är det!
Ja, trist att Calle misslyckades med pastan...
Efter stängning är lika bra som huvudtävlingen enligt mig. Gillar att det är sånt focus på maten där och Marcus gör det bra.
Ja, hur gick det med förra årets vinst egentligen? Blev det nåt öht? Annars borde ju det precis som årets vinst kunna tas efter att Corona dragit förbi. För det ska det väl ändå göra, Coronaeländet!!!
Så du gillar inte härligt knaprigt fiskskinn? Jag älskar det kan jag säga. Samma med kycklingskinn.
Hoppas din kyckling smakade fint! Det lät gott!
Ja, Efter stängning är bra