Izzy123 skrev 2022-07-20 16:57:56 följande:
Liten uppdatering om någon skulle halka in på min gamla tråd i framtiden. Nu sitter jag här med en bebis i famnen. Den femte graviditeten gick hela vägen! Jag kontaktade en privatklinik i Stockholm och de gjorde tester på mitt immunförsvar som inte var avvikande. De skrev däremot ut Trombyl som jag tog till vecka 37 och progesteron som jag tog till vecka 13, i kombination med fragmin jag tog hela graviditeten. Jag var ett totalt vrak och var övertygad om att det skulle gå åt skogen, fram till ungefär vecka 22 när jag kände bebis sparka. Därifrån hade jag världens bästa graviditet och förlossning och sitter nu här med en helt perfekt liten flicka.
Om någon precis som jag nästan gett upp efter flera missfall. Håll ut och ge det ett försök till, men sök hjälp och stå på dig. Det är så värdefullt att få testa något nytt som kan ge lite hopp.
Åh så glad jag blir att höra detta! Det gav mig hopp <3 Jag har precis fått mitt fjärde missfall och orkar börjar tryta. Men när jag läste detta gav det mig lite hopp. Progesteron funkade inte denna gång men min läkare har skrivit ut Trombyl till nästa gång som vi ska testa.
Tar även lite extra vitaminer nu mot mina lätt förhöjda TPO-antikroppar. Annars ser alla prover bra ut.
Hoppas såklart jag ska få uppleva en lite bebis i famnen snart <3