• Bebis2021

Vi med BIM februari 2021

Hej på er, har nog inte skrivit i denna grupp men läst lite vid något tillfälle osv. Jag hade enl min app äl 8/2 och hade även älflytningar då men hade älflytningar även 10/2. Vi hade mys 6/2 och sen inget mer under den veckan. Såå iallafall, om äl var 8e så bör bim vara idag, kunde inte hålla mig på morgon och tog då ett test från testlagret, trodde först de var negativt men sen kolla ja närmare (efter fem min) och tittade med bra ljus så anade jag ett mkt svagt streck, så nu blir man ju sååå nyfiken, om man ser rätt?? Å de kanske kan stämma på så vis att jag antagligen hade lite senare äl så bim är kanske om 2 dagar. Nåja de enda man kan göra är å vänta men är ju sjukt frustrerande när man ändå anade ett streck.. reagerade på att jag hade högre vilopuls igår morse och kollade tempen idag som även den var hög.. så nu återstår å se om de blir något hoppas iaf de. Någon annan som är i väntan på bim här i dagarna?

Hade som släppt detta med att fokusera på graviditet å tänkte att vi tar å kör med ordentligt med försök från nästa månad.

• Bebis2021

Troligtvis bim imorgon dock enligt min app var bim igår men jag tror äl blev senare så därav bim imorgon istället. Tog ett test igår som visade suuuuupersvagt plus (testlagret) och tog ett till test idag som också var väldigt svagt (testet från idag är från sjukvården undra om de spelar någon roll?) Dock tycker jag testet från idag var liiiite starkare, jag läste av det efter tio minuter men på testet står de att man ska läsa av efter fem min men tio min borde väl inte göra något större påverkan på ev felaktigt resultat?

• Bebis2021

Jahapp, fortsatt mycket svagt positivt test även idag, bim idag tror jag.. ingen mens i sikte, lite lätt molvärk som vid tidigare graviditeter, men varför ökar inte styrkan i strecket? Blir orolig och vågar inte tro att detta går vägen eller va de ens handlar om.. någo annan som fått mycket svaga testresultat i tre dagar i rad? Å som sagt trolig bim idag.. vet att tiden måste utvisa men oj så jobbigt att vara i något slags mellanläge...

• Bebis2021
    luthia skrev 2021-02-26 06:37:27 följande:

Jag tror du är gravid men jag skulle dubbelkollat med cb digital veckoindikator.

Tack för ditt svar jag hoppas innerligt att jag är det, ja jag måste nog ta å köpa ett sånt
  • Bebis2021

Översta testet från idag, de nedre från igår. Bim+1 ungefär, tog även ett clear blue som visade gravid 1-2, så visst är jag nu gravid, är bara orolig över dom svaga strecken??.. men tycker strecket ökat lite i styrka till idag, men har läst att långsam ökning kan vara tecken på utomkveds, någon som vet?
  • Bebis2021
    Bebis2021 skrev 2021-02-27 07:04:17 följande:

Översta testet från idag, de nedre från igår. Bim+1 ungefär, tog även ett clear blue som visade gravid 1-2, så visst är jag nu gravid, är bara orolig över dom svaga strecken??.. men tycker strecket ökat lite i styrka till idag, men har läst att långsam ökning kan vara tecken på utomkveds, någon som vet?

Ser att bilden blev upp och ner så dagens test är det nedre
  • Bebis2021
    luthia skrev 2021-02-27 23:18:21 följande:

Grattis!! Nej har aldrig hört talas om det. Ett svagt positivt är ett positivt, CB ger dig ju det svart på vitt. När jag var gravid med dottern gjorde jag gravtest en gång i veckan fram till typ v 10 Haha. Det är helt otroligt onödigt men hade svårt att förstå att jag var gravid. Hursom, då hade jag inga direkt starka test och tyckte inte heller att de ökade i styrka. Men dottern är numera 13 månader så nog var jag gravid :D

Jo precis men man nojar som ändå att de är ett missfall tex gissar att den kan visa gravid även om de är påväg å bli missfall. Men får nog sluta noja nu. Ja precis de blir lätt att man testar flera gånger. Okej skönt att höra men känns så konstigt för alla andra gånger jag vart gravid har jag fått ganska snabbt tydligt streck, men å andra sidan kan ja ha haft äl senare men då blir typ äl på dag 21-22 vilket låter sent?

Väntar du på bim nu eller?
Svar på tråden Vi med BIM februari 2021