Vi med BIM februari 2021
Hej på er, har nog inte skrivit i denna grupp men läst lite vid något tillfälle osv. Jag hade enl min app äl 8/2 och hade även älflytningar då men hade älflytningar även 10/2. Vi hade mys 6/2 och sen inget mer under den veckan. Såå iallafall, om äl var 8e så bör bim vara idag, kunde inte hålla mig på morgon och tog då ett test från testlagret, trodde först de var negativt men sen kolla ja närmare (efter fem min) och tittade med bra ljus så anade jag ett mkt svagt streck, så nu blir man ju sååå nyfiken, om man ser rätt?? Å de kanske kan stämma på så vis att jag antagligen hade lite senare äl så bim är kanske om 2 dagar. Nåja de enda man kan göra är å vänta men är ju sjukt frustrerande när man ändå anade ett streck.. reagerade på att jag hade högre vilopuls igår morse och kollade tempen idag som även den var hög.. så nu återstår å se om de blir något hoppas iaf de. Någon annan som är i väntan på bim här i dagarna?
Hade som släppt detta med att fokusera på graviditet å tänkte att vi tar å kör med ordentligt med försök från nästa månad.