• Eveline87

Vi med BIM februari 2021

Har bim 26-28 februari. Hade positivt ÄL test 14:e. Brukar få ont i ljumskarna och ont i sidorna direkt efter ÄL, vilket jag fick även denna gång, men är på ÄL + 3 och tycker att det känns mer denna gång. Känns hopplöst redan nu pga denna molvärk som jag alltid brukar ha. Men tur man ändå har en liten gnutta hopp:/

• Eveline87
    luthia skrev 2021-02-20 14:43:46 följande:

Tack för ditt svar!! Förstår inte var den här molvärken kring äggstockarna kommer ifrån bara...

Så är det för mig också! Hade positivt ÄL test den 14:e och direkt efter äl fick jag mensvärk och molande värk kring äggstockarna. Jag brukar få det men denna månad kom det tidigare och starkare. Har BIM 26-28 men känns ibland som att mensen ska komma när som helst:/
  • Eveline87

Lite svullna bröst också som kan spänna liiite ibland men inget ömt eller illamående. Blir mitt 8:e försök denna månad, ibland vill man bara ge upp:/

• Eveline87
    luthia skrev 2021-02-21 15:50:58 följande:

Låter ju som att du har gravidsymtom i mina öron!!

Åh vad jag önskar! Hoppas du har rätt:)
  • Eveline87
    luthia skrev 2021-02-22 10:16:52 följande:

Håller tummarna! Här har mina vita tjockare flytningar övergått till igår trådiga och idag kändes det som jag kissade på mig haha (vattnig flytning).. precis så här var det när jag väntade dottern. Isåfall borde jag plussa inom ett par dagar med predictor early. Men känns mest som att det bara är kroppen som inte riktigt vet vad den gör efter p-ringen haha.

Håller tummarna för dig också!

Man blir ju lite osäker innan BIM och överanalyserar alla symtom. Men eftersom du har samma symtom som förra grav så får du nog ett plus:)

Själv har jag lite förhöjd temp, 37,4 och känner mig lite varm. Men hade så mycket mens värk imorse så jag tror nästan mensen är på G. Är ju beräknad 26-28 så lite tidigt att testa nu.
  • Eveline87

Kunde inte hålla mig, tog ett test idag, ÄL + 8 och det var ju såklart negativt:/

Har ju så mycket mensvärk också.

Någon som haft likadant dagarna innan bim och fått ett plus sen?

• Eveline87
    luthia skrev 2021-02-24 20:17:15 följande:

Hur är det med dig? Testat nåt mer? :)

Nej, har faktiskt inte gjort det. Har ffa lite molvärk men mindre än vad jag hade förra veckan. Men har en känsla att det inte blir något denna gång heller:/ Mina bröst var mer svullna förra veckan men nu verkar det ha gått tillbaka och känner inget annat förutom molvärk. Hur går det för dig?
  • Eveline87
    luthia skrev 2021-02-26 07:10:11 följande:

Okej! Hur känns det nu fortsatt? Här lyser mensen med sin frånvaro, vet ju inte när den ska komma heller så... fortfarande en del flytningar men gravtest är negativa. Väntar nog till nästa vecka..

För mig känns det som att mensen kommer när som helst. Har mest ont i sidorna. Igår fick jag jätte mycket mensvärk i ca en halvtimme. Men inget mer. Har ej testat något mer för det känns onödigt. Känner mig inte gravid alls och har börjat acceptera att det får bli ett nionde försök:/ När har du BIM?
  • Eveline87
    luthia skrev 2021-02-26 23:20:16 följande:

Förstår.. brukar du ha såhär ont innan mens? Jag vet inte när BIM är, slutade med p-ringen och hade en blödning precis innan och en efter. Men på måndag kanske... när har du BIM?

För mig har det varierat med lätt/medel värk dem senaste dagarna förutom igår då jag hade ganska ont i ca 20 min. Men idag mindre ont. Brukar ha mer ont när mensen närmar sig. Men jag har ändå den där ?mensen är på G känsla?. Flyttningarna (ursäkta info) är ej så mycket, men vita och trådiga, som jag brukar ha innan mens. Har bim 27 eller 28.

Åh svårt att inte veta när bim är, men hoppas du får ett plus nästa vecka.
  • Eveline87
    luthia skrev 2021-02-26 23:20:16 följande:

Förstår.. brukar du ha såhär ont innan mens? Jag vet inte när BIM är, slutade med p-ringen och hade en blödning precis innan och en efter. Men på måndag kanske... när har du BIM?

Men det låter ju positivt att du har en del flytningar. Det är många som har detta tecken innan bim.
  • Eveline87
    luthia skrev 2021-02-27 23:19:50 följande:

Spännande! Låter ju ändå som att det kan vara nåt på g :) håller tummarna!!

Tack! Har haft ont i sidorna idag och lätt/medel mensvärk fortsatt, men skulle säga mer värk idag. Hoppas bara jag inte ser något rött imorgon:/ Men negativ som jag är tror jag det blir så.
  • Eveline87

Först rosa/brun sedan rosa flytningar 28/2:/

Mycket huggande punkt hö sida, kommer och går.

Inget denna månad heller:/

Svar på tråden Vi med BIM februari 2021