Vi med BIM februari 2021
Hej!
Jag behöver lite hjälp med att förstå var nånstans jag är i cykeln. Jag tog ut min p-ring 1/2, hade en p-ringsblödning (nånstans runt 25/1). Hade en blödning 4/2, tänkte att min mens skulle dra igång då men den tog slut på ett par dagar...
Funderar på om jag kan ha haft ägglossning runt 7/2 (vi hade sex då). Flytningar brukar ju kunna avslöja en del! Rätt som det är 15/2 behöver jag springa på toa för plötsligt känns det som att det rinner ur en väldigt vattnig flytning. Testar med ägglossningstest men får inga utslag på några dagar. Sen den 16/2 har jag nu haft molvärk/spänningar runt äggstockarna av och till. Flytningarna är mestadels vita och tjocka, men har haft genomskinlig trådig flytning 18/2... Både igår (18/2) och idag (19/2) har jag varit väldigt trött. Provade faktiskt ett gravtest imorse som var negativt. Frågan är om jag typ ska ha mens imorgon eller om jag är gravid... eller om jag har haft ägglossning precis? Kan nån försöka hjälpa mig? Förvirrad värre!
När jag väntade dottern hade jag just trådiga eller vattniga flytningar... jag delammar henne fortfarande (hon är ett år).