BIM Februari 2021 - första barnet
Lite frustrerad här, är det mer än jag som har utmaningar med en sambo som inte har största sexlusten och VERKLIGEN inte orkar ligga på vardagar (vi har varit tillsammans i 12 är så kanske inte är det mest spännande som finns haha)? Så störigt, vi fick till det i söndags (då jag enligt appen var fertil) men idag är dagen med stort D. Jag vill ju absolut pressa honom men blir ändå lite ledsen :(
En annan fråga! Tänker ni nåt vad gäller träning/livsstil mellan ägglossning och BIM? Förstår det där med alkohol och kaffe, men kan man hjälpa ödet på vägen på annat sätt? Googlat ihjäl mig men det är ett stort träsk av åsikter ;)
Bästa tråden <3
som de säger i ayurveda, en stressad kropp är inget ställe för ett barn att plantera sina rötter i... tro på det om man vill eller kalla det flum men för den som måste ha vetenskap i allt så finns det belägg för att det är så. o i annat fall kolla på alla de som blir gravida när de slutar försöka. tror alla skulle må bra av o komma i kontakt med naturen o sluta stirra sig blinda på appar, bli besvikna på sin kropp när den inte gör som man befaller den ?skaffa barn NU NU NU? istället för o hylla det fantastiska jobb den gör varje dag! lycka till ni i tråden o lyssna på er kropp, inte bara på appar o termometrar. kanske vill er kropp säga er något eftersom det tar längre tid än vad man hoppades på...