Link92 skrev 2021-01-14 08:47:48 följande:
Vi har aldrig på elementen i sovrummet och jag brukar inte märka någon skillnad på temperaturen om det är minusgrader eller inte. Däremot är nog överlag mina temperaturer lägre på vintern än sommaren, men det brukar inte variera på en cykel :) Du får väl se hur du reagerar! I FF (och säkert andra appar också) går det att notera om rummet man sov i varit varmt eller kallt, så kan du ju hålla koll på det om du vill :)
Nej märker väl om det blir någon större skillnad. Ibland vaknar jag o inte har något täcke på mig o då är jag iskall när rummet bara är 15 grader haha. Känner mig redan avslappnad i kroppen o slippa stressen med alla test hit o dit och alla pengar som i princip kastas varje månad!
Hoppas att jag får ägglossning denna månad. Men ser man via tempning om ett ägg inte släpper alltså? Får man ingen höjning då?
Snäckan92 skrev 2021-01-14 12:43:34 följande:
Ja, jag har en vanlig termometer nu. Funkar bra tycker jag. Har den tillsammans med äl-tester för att fastställa äl :)
Jaha vad skönt! Men ser du när tempen droppar inför mens också? Eller är det för små temperaturskillnader då?