Har incelmän legitima intressen?
Kan du utveckla, är den europeiska traditionen höger? Många europeiska länder accepterar prostitution, det stämmer, men det gäller oavsett om det varit höger eller vänstervåg i dessa länder.
Kan du utveckla, är den europeiska traditionen höger? Många europeiska länder accepterar prostitution, det stämmer, men det gäller oavsett om det varit höger eller vänstervåg i dessa länder.
Det är en otroligt konstig tanke som feministerna uppfunnit, att alla som är ofrivilligt ensamma skulle vara dumma i huvudet är ju fullständigt barockt. Det blir ju inte bättre av att ingen kan påvisa några relevanta bevis.
Du tror att det är så många som är tvingade bara för att media lyfter fram det, men det finns säkert minst lika många som säljer sex frivilligt. Feminister vill gärna att folk ska tro att alla prostituerade är offer.
Man behöver inte vara nymfoman bara för att man gillar att sälja sex. Ser du alla människor som nymfomaner som har sex gratis också? Jag märker att du har många fördomar om detta och noll koll på hur det egentligen ligger till.
Jag är en av de kvinnor som säljer sex frivilligt och jag väljer själv ut mina kunder. För mig är det att kombinera njutning med ekonomi.
Delrapport kring omröstningen:
Ja, incelmän har legitima intressen: 3 röster
Nej, incelmän har inte legitima intressen: 7 röster
Incelmän är inte män: 6 röster
Jag struntar totalt i om du säljer ut dig för en limpa cigg eller den nyaste väskan som finns, min sympati går enbart till de kvinnor och barn som utsätts och de är långt mer än vad du försöker göra gällande.
nej jag jämför verkligen inte en kvinna som säljer sig för en limpa cigg/ny väska med kvinnor och barn som blir utsatta för övergrepp.
Men du och dina torskar kan ju fortsätta ljuga för er själva och strunta i alla andra som fara illa
med det i tanken får du nog vänja dig vid att fortsätta vara en incel som inte kan förstå varför inte kvinnor finner dig attraktiv
Kastar ut en annan fråga får se om någon nappar. Vad tror ni om idén att dagens incels fyller samma funktion som 1800-talets fattiga?, dvs. som ett avskräckande exempel så att övriga rättar sig i ledet. Alla får mat på bordet och få saknar tak över huvudet, sex kan däremot vara lite svårare samtidigt som populärkulturen höjer den sexuella njutningen till skyarna. Jag tycker det tål att funderas på i alla fall.
Dom kanske inte fick den uppmärksamhet från tjejer när de var i tonåren. Som många andra killar i den åldern fick.