Anonym (Terje) skrev 2021-01-09 18:27:01 följande:
Jag hade problem med potensen med min exfru, fick köra blå piller och allt. Hon var jämngammal med mig, och såg väl sådär ut, plus rätt tråkigt sex. Hon klarade aldrig av att ta initiativ, utan jag skulle göra allt jobbet med att förföra henne, fast gu nåe om jag försökte vid fel tillfälle. Eller om jag inte försökte vid rätt tillfälle. Hon tyckte sex var kul när vi väl hade det och fick alltid orgasm, men det var som sagt rätt tråkigt. Missionären och bakifrån, knappt något oralsex, alltid helgkvällar i sängen osv. Sen skilde vi oss av andra orsaker och jag träffade min nuvarande sambo som är 20 år yngre. O jävlar vilken skillnad. Vi har varit ett par i tre år nu och har fortfarande sex 5-6 gånger i veckan. Har slutat ta blå piller, blir stenhård bara hon tar på mig. Vi jobbar båda hemifrån med flexibla arbetstider, har vi barnfri vecka är det sex precis när lusten faller på. Och hon har INGA problem med att ta initiativ och förföra mig, känner mig som den hetaste mannen på två ben för henne. Vi har sex oralt, vaginalt, analt, i soffan, sängen, garaget, utomhus, i bilen, alla möjliga ställningar, hon köper sexleksaker (exet vägrade, det var såå sexfixerat). Skilsmässan var verkligen det bästa som hänt mig. Inser nu att exet var så tråkig i sängen att jag slutade tända på henne.
Jag är vältränad, smal och ser bra ut enligt andra. Min man är tjock, otränad och har stora potensproblem. Jag tror att jag snart gör som du, skaffar en ung viril älskare.