• Kentaur

Du som har en tjock partner

Anonym (Tröttast) skrev 2021-01-28 19:39:50 följande:
    Du påstår saker. Du bevisar att det är sant.
    Det är inte min uppgift att visa att du har rätt, det är din.

Annars får vi utgå från att du är som Trump - en lögnare av ohejdad vana.
    Det är inte så det fungerar med källhänvisning.

Det som är allmänbildning är av sådan typ att det inte ska behöva bevisas. Den som kräver det måste däremot ta sig en funderar på att plugga igen på komvux och skaffa sig allmänbildning. Ett forum är inte det rätta stället att undervisa i det.

Däremot ska man kunna bevisa mer specifika påståenden. Att alla eller de flesta  tycker att tjocka är oattraktiva är ett sådant exempel eftersom det mer speglar fördomar än verkligheten.
  • Kentaur
    Anonym (Y) skrev 2021-01-29 11:05:28 följande:
    Har du slutat vara anonym nu?

Allmänbildning? Du vet ju uppenbarligen ingenting om det, eftersom att du kräver källor hela tiden här, på saker som är helt uppenbara och som alla vet om. Det är inte allmänbildning att idealen gällande kroppsstorlek i Sverige och England skiljer sig åt, sluta försöka låtsas och slingra dig för att du inte har några källor att presentera och därför heller inte lever som du lär.

Du gör bort dig gång på gång.
    Slutat vara anonym???
    Jag har skrivit ett enda inlägg i tråden.

När jag läste i tråden insåg jag att du tjafsar pga att du missuppfattat grundläggande saker. Jag rättade dig eftersom det var på sin plats att göra det så att det någon gång kan bli slut på tjafs om när man kan kräva källor och när man inte kan göra det.

Bara så.
    Har du något mer du undrar över?
Svar på tråden Du som har en tjock partner