minnie768 skrev 2021-01-11 08:58:39 följande:
Pratade precis med bm-mottagningen, min bm var inte tillgänglig så fick prata med hon som svara i telefon.
Trötthet i en graviditet är helt normalt så det är inga konstigheter. Inga frågor om på vilken nivå just min trötthet låg på och jag fick inte en syl i vädret kändes det som. När jag tog upp min huvudvärk/migrän och hur det i samband med tröttheten påverkade mig och min möjlighet till att göra mitt jobb bokade hon in mig på en telefontid till deras läkare på fredag. Förstår inte varför jag ens bokade den tiden, han kommer inte kunna göra något åt migränen.
Fy fan, sitter här och gråter och känner mig så hjälplös, där försvann tilliten till dom. Antar att jag får vänta tills jag får träffa min bm i feb och ta upp det med henne då om jag känner likadant :'(
Förlåt för gnälligt inlägg men var tvungen att ventilera lite :( :(
Så tråkigt att du får detta bemötande. Det är konstigt att all smärta och obehag i samband med menstruation, graviditet eller förlossning alltid är helt normalt och nåt man bara får ta... Försök stå på dig och lyft fram hur det påverkar ditt jobb. Kämpa på!