JAG BEHÖVER HJÄLP, RÅD.. JAG VET INTE, BEHÖVER KANSKE BARA SKRIVA AV MIG
Lyssna på låten "With You" av Jessica Simpson. Hon sjunger om endast kärlek, detta är hennes eviga fascination. Hon sjunger att vid rätt partner har man aldrig känt sig så FIN tidigare, även om man endast bara har en enkel T-shirt på... Detta låter inte alls som ett hållbart förhållande det Du är med om, stackarn :( Hade exakt samma med min ex-man att jag kände mig otillräcklig, vet EXAKT vad Du menar. Jag blev anorektisk till slut för att försöka duga, MEN ÄVEN DÅ kände jag mig otillräcklig. Känslan gick inte över, osäkert detta vad sådant beror på? Detta fenomen är iallafall en känsla i luften (en viss personkemi) som antagligen inte kan förändras. Idag är jag lyckligt skild och känner mig SÅ fri och lycklig varje dag... :) Inget slår singellivet. Men Du, Det kanske går att lösa ditt problem mellan honom och Dig... Men jag fann iallafall ingen lösning med min ex-man, och att separera behöver inte vara en dålig sak i det här fallet med inte fungerande personkemi.
Han kanske är blyg / har aspergers drag, och tittar Dig för lite i ögonen (bokstavligt för lite ögonkontakt när ni samtalar), och därför känner Du dig inte sedd??