Äggdonation 2021
Grattis till fina resultat Juni10 och Sussna85!
Själv har jag åkt på vad som känns som steg tillbaka, även om jag hoppas på att det reder ut sig och leder till framsteg.
Jag har problem att bygga slemhinna. Min första stimulering gick vägen, om än något blygsamt så 7,8mm och 3-skikt, därefter har jag gjort två stimuleringar där den blivit som tjockast 6mm och saknar skikt. Samma upplägg alla gånger, 8mg progynon/dag.
Jag tycker att det kändes rimligt att inte ändra något inför omgång 3, då omgång 2 skulle kunnat vara ren "otur", men nu känns det tydligt att jag behöver ändring i upplägget. Vi ska diskutera det på torsdag, jag ska göra ett till vul innan för att se om något alls händer med slemhinnan mellan dag 12-16 (förmodligen inte, förra gången hade inget hänt mellan dag 10-14).
Inför mitt samtal undrar jag om någon här har kunskap eller erfarenhet av svårigheter med slemhinnan?
(Jag äter extra järn).
Självklart oroar det mig att jag inte ska lyckas få till slemhinna alls, oavsett medicinering. Skulle det kunna vara möjligt? Det känns så frustrerande att inte ens få ta sig fram till start..
Vad frustrerande att inte komma över tröskeln till en fin slemhinna. Jag håller nog med dig att efter 2 omgångar där inte medicinen har hjälpt till behövs kanske andra alternativ.
Jag hoppas att ni får ett givande samtal på torsdag som leder till nått som kan hjälpa dig.
Tyvärr har jag själv inte några konkreta tips att ge,men önskar och hoppas att det kommer att ordna sig<3