Ska ni vaccinera er mot corona?
Ja självklart.
Ja självklart.
Det är väl tur att några av oss tänker längre än vad näsan räcker så slipper ni andra göra det om det nu är så ansträngande.
Hur känns det att gå i koppel? Själv föredrar jag att vara FRI-tänkande även om det innebär att jag utsätter mig för stora risker.
Once you've seen the truth you cannot unsee it.
För er som vet vem Anders Sultan är, mannen bakom Ion silver (kolloidalt silver), han skriver i "sin" fb-grupp att vaccinet förändrar vårt DNA, vilket är rent bullshit.
Hans trogna applåderar i kör.
Ja, jag är med i gruppen. Men mest för att se vad som pågår. Inte för att jag på något sätt skulle hålla med dem i deras villfarelser.
D-vitamin och zink har visat sig ha betydelse för immunförsvaret i kampen mot Covid-19 och liknande virus. Något alla borde ta för att stärka sin hälsa generellt. Folk är för dåliga på att ta hand om sig själv och förstå vad olika vitaminer och mineraler fyller för funktioner i kroppen och i vilka livsmedel osv de finns. Tror att en bättre folkhälsa i allmänhet bör belysas och faktiskt uppmuntras av vården.
Jag lämnar det jobbet till journalisterna som skrivit artiklarna och de som kommit fram till det. Jag återger vad jag läst i flera av de tusentals artiklar jag läst och hört i ämnet detta året.
Eftersom de flesta Covidsjuka har bevisad brist i främst d-vitamin och även i zink är dessa i förebyggande syfte troligen effektiva och används även i kombination med andra läkemedel i behandlingen, så också till Trump. Här finns lite länkar
D-vitamin
www.nature.com/articles/s41598-020-77093-z
www.bbc.com/news/health-52371688
www.healthline.com/health-news/new-study-found-80-percent-of-covid-19-patients-were-vitamin-d-deficient
www.endocrine.org/news-and-advocacy/news-room/2020/study-finds-over-80-percent-of-covid19-patients-have-vitamin-d-deficiency
ZINK
www.healthandscience.eu/index.php&view=article&id=2656:nyhet-intravenoes-behandling-med-zink-till-covid-19-patienter&catid=20&Itemid=454&lang=sv
www.healthline.com/health-news/what-to-know-about-trumps-experimental-covid-19-treatment