Ska ni vaccinera er mot corona?
Nix, jag litar inte på det.
Nix, jag litar inte på det.
Naturligtvis ska jag vaccinera mig så snart jag får möjlighet.
1) Kassako för läkemedelsindustrin.
2) Mäktiga makter har hittat ett utmärkt sätt att göra sig av med icke samhällsnyttiga medborgare. Vilka är det som ska vaccineras "först"?
Jo, riskgrupper (gamla och sjuka) samt vårdpersonal. = Vi blir av med de svaga som bara kostar pengar i samhället + vården förstörs inifrån så att vi inte kan ta hand om kommande svaga individer = bara de starka, samhällsnyttiga individerna blir kvar.
Det är väl tur att några av oss tänker längre än vad näsan räcker så slipper ni andra göra det om det nu är så ansträngande.
Hur känns det att gå i koppel? Själv föredrar jag att vara FRI-tänkande även om det innebär att jag utsätter mig för stora risker.
Once you've seen the truth you cannot unsee it.
Törs inte det, det är såpass nytt och inte testats som andra vaccin gjorts.
Om alla höjer sitt immunförsvar med c+dvitamin, zink är de viktigaste så skulle detta lindra allt, samt homeopater har medel som hjälper, många får mildare symtom och blir friska.
Velat bilda mig en egen uppfattning så läst på och kommit fram till detta.
För att det på rekordtid har tagits fram ett vaccin som påstås ge ett 95-procentigt skydd och nästan helt sakna biverkningar. Jag tvivlar helt enkelt på att de har lyckats. Att massmedia samtidigt gör gratisreklam för vaccinet känns inte heller rimligt. Jag tar nuvarande pandemi på lika litet allvar som den förra, trots att jag inte då var lika skeptisk till nya vacciner.
Halft vaccad men det hjälper ej då mormor dog imorse i corona. 93 år! hade hon ej fått corona hade hon kanske levt till 98