Inlägg från: Leksak |Visa alla inlägg
  • Leksak

Varför vill SD att privata mediebolag ska tvingas dela vitmaktpropaganda, nyfascism och konspirationsteorier?

De som fler börjar förstå är att vi är inte ett dugg bättre än Kina och Ryssland och censurerar allt precis lika hårt som dom för att de ska passa de som är bestämt ska vara vår vårldsbild.

Morgan Johansson hade 2 möten med samtliga medieplattformar 6-8 månader innan valet och den som tror att de handlade om något annat än valpåverkan får nog vakna ur sin dröm för målet va att få samtliga medieplattformar att censurera bort allt negativt om partierna till vänster och jag minns att på facebook gick de inte ens att nämna mp och få de publicerat även om de någon skrev stämde.

Samtliga medie plattformar förutom twitter efter elon musks övertag censurerar efter vänsterns mall och Elon Musk har gått från att vara vänsterns gullegris som ska rädda världen med sina elbilar till att vara vänsterns hat objekt nr sedan han släppte twitter filerna och vägrar följa vänsterns mall av censur dom vill att alla följer.

Vi får redan i skolan genom våra skolböcker läras upp för att att tänka och vara vänster.

Vi har hört om ryska konspirations teorier när dom anklagat USA för att dom valfuskat i Ukrainas val sedan 2004 trots att alla som är något bildade sett kongress förhören om twitter files som ligger på youtube vet att USA hållit på med valpåverkan av sina egna val sedan 2016 och då är de nog jävligt troligt att dom även sysslar med valpåverkan i andra länder.

• Leksak

Klyban jag beklagar men borde förstått att du aldrig hört talas om Twitter files för media har inte skrivit om en av dom största skandalerna genom tiderna så hur ska du då veta? 

De finns alltså bevis på att twitter tagit emot pengar av FBI och att dom hade direkt kontakt med twitter för att få bort negativa inlägg om Biden och dessa förhör finns de timmar av på youtube så orkar ni se dom och lämna Matrix så kommer ni förstå att allt är inte som de ska vara så om ni är bildade nog se åtminstone första 15 minuterna 
    ">

KillBill så du tror 2018 är sist han va där för Expressen skriver de?
    ">

• Leksak
    KillBill skrev 2024-02-20 22:59:02 följande:

Var där? Det vare Justitieministern som kallade till sig medieplattformarna till sig.

Om du vill diskutera andra händelser än de som skedde 2018 så får du prata ur skägget och berätta vilka händelser du menar.  The Twitter Files  betraktar jag som en konspirationsidé.. 

Jag antar då att du inte ägnade 1 minut ens åt de youtube klipp jag delade från kongress förhören där du fått svar på dina anklagelser om konsperationsteorier.

Jag är uppriktigt sagt chockad över att folk är så ointresserade över att få veta sanningen men förklarar ju varför världen är där den är idag
  • Leksak
    klyban skrev 2024-02-21 15:36:11 följande:

Varför skulle någon göra det för???
    Kanske dax för dig läsa TS och vad tråden handlar om igen Solig

Och kongressen och då antar jag du menar de som försökt göra en impeachment på Joe Biden och använt en källa som ljög om allt och nu sitter anhållen :lol:

Det som är intressant är hur du flyr diskussionen som var och började en ny och om något som saknar betydelse här.

Twitter files va de Elon Musk som släppte då han köpte twitter och vad jag vet är inte han häktad och kongress förhören är på riktigt och om du tittat på dom så hade du sett att de handlar inte om att en person ljuger ihop något för är mer än en person som blir förhörd som alla haft olika uppgifter.

Men jag ger upp för du är inte intresserad av sanningen för du bevisar tydligt att du inte ens lägger 10 minuter på att se ett klipp som ger dig sanningen så finner ingen poäng att fortsätta diskutera detta med dig för du kommer ända inte förstå sambandet med de som denna tråd handla om.

Diskuterar man med bönder så måste man diskutera på bönders vis för att dom ska förstå och den nivån avstår jag
Svar på tråden Varför vill SD att privata mediebolag ska tvingas dela vitmaktpropaganda, nyfascism och konspirationsteorier?