• viljaa

Graviditet slutet av 2021

Crazzy skrev 2021-02-23 11:01:25 följande:

Men gud vad roligt, stort grattis! Härligt att slippa all väntan och plus-oro .

Jag har 20 månader mellan min första och tvillingarna, och ja det är ju så klart lite svettigt när alla vill saker samtidigt, och ska sövas och matas och så, men tycker generellt sett att folk målar upp skräckscenarion helt k onödan!

Haha ja men verkligen, detta känns helt surrealistiskt, måste ha blivit gravid betydligt senare i cykeln än dag 14 liksom :P

Just det ja, hahha och så fick du ändå två! Då löser vi nog detts får vi hoppas! Jag fortsätter att följa er på avstånd här, känns som det är go stämning i tråden :D hoppas du plussar när det är läge för er!!

Och nu svarar jag med mitt riktiga nick :D
  • viljaa
    Crazzy skrev 2021-02-23 11:01:25 följande:

Men gud vad roligt, stort grattis! Härligt att slippa all väntan och plus-oro .

Jag har 20 månader mellan min första och tvillingarna, och ja det är ju så klart lite svettigt när alla vill saker samtidigt, och ska sövas och matas och så, men tycker generellt sett att folk målar upp skräckscenarion helt k onödan!

Och tack!!!<3
  • viljaa
    Crazzy skrev 2021-03-15 18:49:24 följande:

Jag avskyr egentligen uttrycket "Kan jag så kan du", för det är ju inte så livet fungerar, men jag tänker ändå att mitt läge kan vara en fingervisning om att det KAN gå!

Hur mår du nu, vilken vecka är du i?

Hahah exakt, och inte som att man har mycket val heller när man väl står där med sina små :P det blir nog bra detta!

Jag är väl typ i v 8-10, lite osäker hahah. Men mår ganska bra men är sjukligt sliten och mår jätteilla. Känns dock som det fortskrider som det ska så det är skönt :D hur går det för er ? Läste att du börjat med folsyra , förbereder du på nåt annat sätt ?
  • viljaa
    Anonym (Sarah1) skrev 2021-04-09 15:23:05 följande:

Hej, vilken härlig tråd! Vill börja försöka med syskon i september. Fick barn i somras, så de blir rätt tätt men känner att de finns fler fördelar än nackdelar med det.. Kommer att behöva äta letrozol troligtvis eftersom jag blev gravid genom det första gången, så blir att kontakta kliniken I september, så starta i oktober typ? Fler som kommer ha ca 2 år mellan om de tar sig?

Vi kommer få 17 månader mellan våra :)
  • viljaa

Hej allihop ! Jag skrev i början av tråden men råkade ju bli gravid haha. Jag följer er på avstånd , så roligt att ni är många som sätter igång snart.

Jag är i v 18 nu och har fått veta att det blir en lillasyster. Längtar så orimligt mycket. Förstår att ni gör det med! Lycka till alla när det är dags, hoppas ni plussar på två röda haha :) <3

Svar på tråden Graviditet slutet av 2021