Graviditet slutet av 2021
Hej på er! Hoppar in här med! Vi planerar också starta till hösten. Det blir vårat tredje barn :)
Hej på er! Hoppar in här med! Vi planerar också starta till hösten. Det blir vårat tredje barn :)
Hej, vad roligt! Är det en 2022-bebis som lockar?
Så med det ville jag bara säga att vilken resa ni har framför .
Så spännande. Hur gamla är dom andra?
Ser att några planerar barn en speciell månad/årstid. Varför vill ni ha just då? Vi har aldrig tänkt en spec årstid dock har vi fått ett vårbarn (april), ett sommarbarn (juli) och ett vinterbarn (februari). Och jag har alltid tänkt att jag skulle ha höstbarn, haha.
Är det någon mer här inne som är över 30? :)
Kul med fler som är lite "äldre". Jag är 33 år. Hur många barn har ni? När ska ni börja försöka?
Våra barn är födda -13, -15 och slutet av feb -20. Trodde vi skulle vara klara nu efter trean men känner att vi vill ge honom ett syskon i nära ålder som de stora har ( om det funkar ytterligare en gång). Planen är att börja i april. Är med blandade känslor då jag egentligen skulle velat jobba lite längre mellan ev föräldraledighet. Börjar jobba igen i augusti och skulle de ta sig direkt så blir det bara några månader innan det är dags att gå hem igen. Samtidigt känner jag att jag är ändå 33 år och vill inte vänta för längre eftersom den biologiska klockan ändå tickar.
Har ni haft lätt att bli gravida tidigare?
Hej, åh vad roligt med denna tråd. Jag är 33 (fyller 34 i år) och har två barn sen tidigare 13 och 6 år. Vi vill nu försöka oss på en trea.
Jobbar som lärare så hade nog tänkt börja antingen nu i vår april/ maj eller i höst. Om det går skulle det passa bra med jobbet och gå på ledighet vid en terminsavslutning.
Är sååå sugen på att börja försöka redan nu dock..
Har börjat noja över de här med covid-19 och vaccin osv. Vi hade ju tänkt öppna upp verkstaden i april. Men nu vet jag inte hur man ska tänka.. om man ska vaccinera sig så får man ju inte vara gravid och sen ska man vänta med att bli gravid, hur länge efter vaccin? Någon som vet? Känns som tiden springer iväg mot höst isf. Hur ska ni göra ? Eller har ni några tankar?
Blev visst lite rörigt..
fick precis ett missfall så lägger det på is några månader & tänkte dra igång i april/maj för att förhoppningsvis få en liten i början av 2022. ????