Crazzy skrev 2020-12-30 14:02:59 följande:
Samma här, jag har en del hobbys (ja, utöver barnen och universitetet) men jag vet inte om något kommer lyckas hålla mig tillräckligt distraherad, haha.
Tanken var egentligen tre barn, men andra omgången blev tvillingar!
Jag är själv född i april, och första är född i maj, kan varmt rekommendera båda månaderna faktiskt. Speciellt för att vara gravid i, man slipper den värsta halkan och behöver inte vara höggravid under sommaren .
Vi vill att tvillingarna ska bli lite större, jag vill hinna gå klart den terminen (föda i juni då) samt att vi, precis som ni, vill sprida ut födelsedagarna lite! Är tur att jag har spiral, annars vet jag inte om jag hade kunnat hålla mig.....
Ja och med situationen nu kan man ju inte göra så mycket heller för att uppehålla sig. Sen jobbar jag med nyfödda så träffar massor dagligen och det har inte vart ett problem förrän nu sista månaderna. Det gör en ännu mer sugen.
Men vad roligt. Jag är fjärde barnet. Född efter tvillingar. Min mamma tyckte hon blev snuvad på en graviditet och förlossning så det blev en fyra.
Hur gamla är tvillingarna?
Ja jag tror det är bra månader så vi hoppas det blir som vi tänkt. Första barnet är född i juni och det är helt okej men sjukt opraktiskt med kalas då det är midsommarhelgen. Min mormor är född i maj och vill så gärna ha sällskap där. Vi har ingen i familjen förutom hon som fyller år i april eller maj. Så det är nog dags.
Vad pluggar du för något? Har du långt kvar?