Är kvinnor för kräsna eller män för desperata på dejtingsidor?
En kombination av båda. Men min erfarenhet är att även snygga och populära män kan tänka sig att ha sex med en kvinna som de inte finner attraktiv. Många män tänker f*tta som f*tta.
En kombination av båda. Men min erfarenhet är att även snygga och populära män kan tänka sig att ha sex med en kvinna som de inte finner attraktiv. Många män tänker f*tta som f*tta.
Det kanske är så det är ändå. Att män är mer sexfixerade än kvinnor.
Man lägger upp ett foto på sig själv och sen skriver lite till fotot. Ibland är det en presentation av sig själv och vad man söker och ibland bara nån fråga eller nåt man gör. Så kan folk kommentera och gilla inlägget.
Om kvinnan är lite nyfiken så är det väl värt att riskera få ett jobbigt meddelande? Bara att inte läsa pm:et om personen beter sig illa. Eller anmäla till gruppen. Tjejer lägger ju ändå upp foton på sig titt som tätt och får MASSOR med kommentarer, så det där med att de riskerar få jobbiga meddelanden verkar många vara OK med om de väljer lägga upp bilder!?
Ok det låter bra med en sida kring något intresse. Vad är det för sida om jag får fråga?
Vi är lika sexfixerade men mer selektiva. Och vi har högre krav. Stor kuk, uthållig etc. Män tänker inte alls på kvinnans kapacitet för ett ligg. Har fått otaliga sexinviter online utan minsta fråga om min kropp eller kapacitet...
Så alla kvinnor blir plaskvåta av att suga eller runka en kille ?
Jag tycker det är upphetsande att se henne njuta och ger henne oralsex för att jag vill.
Men jag behöver liknande behandling för att bli hård. Det funkar liksom inte om hon inte ens runkar eller suger.
Men senaste tjejen ville ju ha sex. Men hon gjorde inget för att jag skulle bli hård. Vi hånglade bara lite sen kände hon utanpå byxorna sen gav hon bara upp. Drog på sig kläderna och stack efter att jag hade både fingrat och gett henne oralsex.
Jag kände mig utnyttjad och besviken. Jag fick liksom inget utbyte och hon var besviken för att det inte vart nå sex. Men hon ansträngde sig ju inte nånting utan bara förväntade man skulle vara redo utan nåt förspel.
Hon är inte den första tjejen som beter sig så.
Så det är bara kvinnor som ska behagas vid sex ? Ska man själv få nåt ska man betala för det ?
Men du har hängt upp dig på oralsex. I de flesta förhållanden jag haft har så vi inte haft nån oralsex. Jag är fullt nöjd med det. Men flera av kvinnorna jag har träffat har inte ens försökt runka med handen eller fråga hur jag vill ha det. De har gett upp för att jag inte blir hård efter några kyssar och av hennes blotta uppenbarelse.
Nej, men man blir lite trött när ser händer mer än en gång. Och undrar va det är för porr skadade kvinnor som tror att mannen alltid ska vara redo.
Om jag skulle bli hård för varje het kvinna jag såg eller tänkte på skulle jag få gå hård hela dagarna.
Varför förutsätter kvinnor att alla män fungerar likadant?
Ja, då är du grymt taskig. För jag misstänker att du behöver förspel för att bli våt.