Inlägg från: Anonym (Kräsen som fan.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kräsen som fan.)

Är kvinnor för kräsna eller män för desperata på dejtingsidor?

Varför skulle man som kvinna inte vara kräsen? Fel man kan ställa till med rent helvete så man måste alltid ha det i åtanke. Dessutom är ett förhållande eller ligg inte någon slags välgörenhet eller ett självändamål. Kan jag inte få vad jag vill ha så är det inte ett problem för mig att leva själv. En bra man ser jag som en bonus. En man som i bara en man har inget syfte.  

Kvinnor som väljer fel män och får ett helvete får ofta höra att får skylla sig själv som gjorde ett dåligt val. Kvinnor som är kräsna får skit för det. Så hur man än vänder sig så har man ändan bak. 

Anonym (Rostfri potatis) skrev 2020-12-29 20:09:42 följande:
    Är det män som är desperata då?
    Män är mer beroende av kvinnor än vad kvinnor är av män tror jag. Män behöver stoppa sin penis i en kvinna för att känna sig som män och må bra psykiskt. Kvinnor behöver en satisfyer och ett par bra vänner med bra humor för att vara nöjd med tillvaron. 

Män är nog mer rädda för vara ensam än kvinnor också. Det leder säkert till en ökad desperation att hitta någon. Tyvärr blir många män inte motiverad att bli bättre och mer värd besväret i sin desperation och längtan. Istället blir dom lite smått dumma i huvudet eller ännu dummare i huvudet om dom var korkade redan innan. Sista steget i desperationen burkar vara självömkan och ilska och när dom nått det stadiet finns ingen återvändo. Där och då sjunker deras värde till 0 om det ens fanns något innan. 

Jag kanske låter hård. Det finns massor av bra saker med män i samhället. Dom är fysiskt starka och orkar med fysiskt slitsamma yrken som är avgörande för ett fungerande samhälle. Men när det kommer till relationer så har dom en förmåga att bli en börda och väldigt många har inte mycket att erbjuda när det kommer till sex. Dom tror att deras kuk är nummer ett för en kvinnas njutning fast den helt saknar syfte om deras hjärna inte klarar av att tända en kvinnas lust psykiskt. Det är nog därför många inbillar sig att en dickpic skulle ha någon som helst positiv effekt. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 21:00:17 följande:
    Om kuken inte är viktigt. Varför blir så många kvinnor besviken, sur och upprörd om man inte blir hård av deras blotta syn ? Trots man både fingrar och ger dom oralsex.
    Därför att en hård kuk som står är ett tecken på att mannen är kåt och vill ha sex. En slak kuk är tecken på bristande engagemang och vilja. Kvinnor vill till skillnad från många den man har sex med också är kåt och intresserad. Är fittan torr då duger det att använda glidmedel för många män. Att kvinnan inte känner samma lust bekommer inte många män så länge dom själv får komma. 

Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 21:21:47 följande:
    Jag kan vara kåt och vilja ha sex. Men den står inte om jag är minsta nervös, trött eller tjejen inte hjälper till på traven.

Varför måste kvinnor ta det personligt? Kvinnor blir väl sällan våt av att se en naken man ? Ni behöver oftast uppvärmning. Varför förväntas det att killen alltid ska vara redo utan att ni ska lyfta ett finger ?

Sånt ensidigt sex vill då inte jag ha.
    Varför skulle jag ta det personligt? Man har inte lust samtidigt jämt och det inget fel med det. Men skulle jag ta initiativ till sex och inte lyckas få kuken att stå så skulle jag avsluta direkt. Jag skulle acceptera att mannen inte hade lust just då och gå vidare med min dag. Inget mer med det. Bättre lycka nästa gång. Kvalité före kvantitet gäller när det kommer till sex för min del. 

Jag har inget som helst krav på att mannen ska bli kåt bara av att se mig naken. Är han nervös så hoppas jag att han har förmågan att berätta huruvida han vill fortsätta försöka eller lägga ner.  
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 21:34:14 följande:
    Mmm, men min upplevelse är att tjejerna vill att man ska va hård utan att hon ska göra nånting.

Trots att man båda fingrar och ger dom oralsex.
    Fördelen med att vara kräsen. Då ligger man inte med någon som bara tar utan att ge. Är man kräsen kräver man kvalité annars får det vara. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 21:42:26 följande:
    Jag är kräsen. Men tjejerna beter sig ändå såhär.
    Hittar du ingen som håller dina mått så får du väl tillfredsställa dig själv istället. Så skulle jag göra i alla fall. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 21:47:24 följande:
    Så alla kvinnor blir plaskvåta av att suga eller runka en kille ?

Jag tycker det är upphetsande att se henne njuta och ger henne oralsex för att jag vill.

Men jag behöver liknande behandling för att bli hård. Det funkar liksom inte om hon inte ens runkar eller suger.
    Vem säger att någon oavsett kön måste någonting? Alla får väl ha vilka krav dom vill. Om ingen lever upp till det så är det ju ens eget problem. 

Jag vill ha en man som kuken står på när han slickar. Att det finns män som inte lever upp till det kravet är inget problem för mig. Jag behöver inte ligga med dom männen.  
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 21:48:25 följande:
    Jo, men nån gång kanske man vill ha sex också .
    Jaha, och? Att du vill ha sex ibland är ju ditt problem att lösa. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 21:53:30 följande:
    Kvinnor vill ha en hård kuk utan att röra ett finger uppenbarligen.

Ska man behöva betala för att hon ska kunna göra mig hård alltså ? Kvinnor behöver ju inte det?
    Om du inte hittar en kvinna som vill göra dig hård utan betalning så har du ju inte så mycket till val. Du kan ju inte tvinga någon att agera som du vill. 

Alla, män som kvinnor får ha vilka krav dom vill. Lever ingen upp till det så får man acceptera det eller sänka sina krav. Att sitta och gnälla är bara patetiskt. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 22:00:12 följande:
    Men det är väl inte sex om man knappt rör varandra på könen?
    Vad du definierar som sex är upp till dig. Vad andra har för definition är upp till dom. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 22:02:33 följande:
    Nej, jag har aldrig krävt oralsex.

Bara en av typ kvinnor som har gett mig oralsex. Men hon borde väl iaf kunna runka mig så jag blir hård ?

Va är det för sex om man inte ska röra varandra på könen ? Utan man ska bara bli hård direkt utan nån beröring.
    Du behöver inte ha sex med någon som inte vill runka eller suga dig. Hur som helst så kan du ju inte bestämma över hur andra vill ha det. Vad är det du inte fattar? 

Du hittar ingen du tycker duger och det är ditt och endast ditt problem. Svårare än så är det inte. Du får ha hur mycket önskningar du vill men du kan inte kräva att någon ska uppfylla dessa. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 22:10:58 följande:
    Men senaste tjejen ville ju ha sex. Men hon gjorde inget för att jag skulle bli hård. Vi hånglade bara lite sen kände hon utanpå byxorna sen gav hon bara upp. Drog på sig kläderna och stack efter att jag hade både fingrat och gett henne oralsex.

Jag kände mig utnyttjad och besviken. Jag fick liksom inget utbyte och hon var besviken för att det inte vart nå sex. Men hon ansträngde sig ju inte nånting utan bara förväntade man skulle vara redo utan nåt förspel.

Hon är inte den första tjejen som beter sig så.
    Då vet du ju exakt varför man ska vara kräsen. Du är knappast den första som känner sig utnyttjad och besviken. Hur många kvinnor tror du inte känner så? Hur många män finns det inte som bara tar utan hänsyn kvinnan Det är ju själva grunden till varför man som kvinna är kräsen och har krav. 

Tråkigt att hon inte ville anstränga sig. Men vad ska du göra åt det? Höj dina krav eller sluta gnäll. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 22:18:07 följande:
    Nej , hon behöver inte suga. Jag har aldrig frågat nån kvinna om det. Bara en 1/10 har gjort det och på egen vilja.

Däremot borde hon väl kunna smeka heller runka kuken. Men ingen beröring alls.

Jag blir sällan hård av en kvinnas kropp. Särskilt inte en kvinna jag nyss har träffat. Jag behöver mer.

Blir du plaskvåt av att se en naken man ? Utan något förspel alls ??
    Hon borde ingenting. Sex är frivilligt. Att kvinnorna du träffat inte lever upp till dina behov är ditt problem. Du får leta vidare. Vad är det som är så fruktansvärt svårt för dig att förstå? Sluta tyck så himla synd om dig själv. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 22:28:15 följande:
    Jag tycker inte synd om mig själv.

Jag är besviken på kvinnor och att dom är så själviska...
    Jaha? Och? Av vilken anledning tror du att jag är så kräsen? Jo för att så många män är en besvikelse på så många plan även utöver sexet. Men inte fan sitter jag och gnäller för det. Jag höjer mina krav och tillfredsställer mig själv istället. Jag sitter inte och anser att männen borde göra si eller så och gnäller när jag inte får som jag vill. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 22:36:45 följande:
    Nej, men man blir lite trött när ser händer mer än en gång. Och undrar va det är för porr skadade kvinnor som tror att mannen alltid ska vara redo.
    Men sluta gnäll för fan, det verkar vara total rundgång i huvudet på dig. Det är sent, lägg dig och sov. Godnatt!
    Anonym ((Ge inte upp)) skrev 2020-12-29 22:59:39 följande:

Det är klart det behövs engagemang från båda håll när man vill ha sex. Annars finns det väll ingen anledning till att ha sex? Självklart skall ingen förvänta sig något från någon part. Men om man vill ha sex så vill man väll att båda skall njuta och ha det skönt? 

Tänk om det skulle vara tvärtom. Att tjejen inte alls fick någon njutning medan killen bara kör på. Tror de flesta skulle tycka det låter helt absurt. Så varför skall tjejen bara få ligga där och ta emot oralsex och njutning? Isf fall får man väll komma överens om det innan, så att det inte förväntas att något mer skall hända.

Självklart skall man ALDRIG göra något man inte vill och avsluta så fort allt inte känns rätt.  

Klart att det behövs engagemang från båda håll. Det är ju grunden som allt bra sex vilar på. Men jag skulle inte gå igång på en man som inte får stånd av att slicka och pulla och det är ju mitt bekymmer om jag inte hittar en man som lever upp till det. Jag har en grej för fittdyrkan helt enkelt. 

Men jag absolut inte som krav att någon man måste gå igång på att bara se mig naken och det är ju tur för eventuella män som inte fungerar så. Hade det varit ett av mina krav är det min fulla rätt att inte ha sex med män som inte uppfyller det kravet. 
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-29 23:22:30 följande:
    Jag tror du kopplar hård med kåt. Så är det inte för mig. Jag blir hård av smek , runk eller sug av kuken. Hur mycket jag än tänder på att pulla och suga.
    Och? Jag hade inte planerat att ligga med dig så varför skulle jag bry mig om vad du blir hård av? 
    Anonym ((Ge inte upp)) skrev 2020-12-29 23:29:15 följande:

Tycker det är nonchalant av er som i denna tråd skriver att mannens erektionsproblem beror på hans brist på engagemang. Det är så mycket mer komplext än så. 

Min man har vid några tillfällen problem att få upp den. Kan med 100% garantera att det beror varken på hans eller mitt engagemang vid dessa tillfällen. Det är mental spärr som gör att det bara "går inte". Då är det bättre att ta det lugnt en stund och karmas, mysa och skratta ihop om annat. Göra det mer avslappnat för att sedan försöka igen. 

Självklart kan det hända att det uppstår någon slags blockering som gör att mannen inte blir hård och då backar man ju såklart och fråga om han vill fortsätta försöka eller inte. Jag hoppas att mannen skulle reagera likadant om jag inte skulle bli våt för då är det ju uppenbarligen något som inte fungerar som det normalt brukar göra.  
    Anonym ((Ge inte upp)) skrev 2020-12-29 23:43:59 följande:
    Jag tycker det är helt absurt. Om man får ont eller känner obehag vid penetrerande samlag så skall man inte ha det. Det finns många andra sätt att få och ge njutning. Om man är asexuell skall man inte heller ha sex om man inte vill. Jag vet inte vilka siffror du har på att det är kvinnors vardag att ha sex utan njutning. Det är såklart inte OK att känna sig tvungen till att ha sex mot sin vilja. 

Men dra inte alla tjejer över än kant. Jag älskar sex och känner inget som helst obehag vid samlag med min partner.
    www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa
Svar på tråden Är kvinnor för kräsna eller män för desperata på dejtingsidor?