Vi som startar ivf behandling 2021
tack snälla
Det finns alltid den där lilla lilla chansen, detta bevisar verkligen det haha! Så fint ändå Kanske att kroppen ändå orkar utan alla dessa saker, kanske var det just att du hållt på med alla vitaminer eller nedregleringen kanske? Som gjort det möjligt. Håller verkligen tummarna för att detta kommer gå vägen och ni får en storasyrra där hemma Skönt att ni vet att den inte sitter fel, får ni komma tillbaka på VUL och kika om den växt på sig igen snart då?
Jag håller på och testar med ÄL stickor här hemma och väntar på omslag, nojjar till tusen att ÄL testerna inte ska ge utslag korrekt för jag verkar vara lite låghormonare på morgonen, får snabbare utslag på eftermiddagen, men kliniken sa att jag endast ska testa på morgonen av nån anledning(?). Känner direkt ökade stressnivåer så fort detta med FET kommer nära igen haha, dessutom sökt in till en utbildning som gör att jag inte får lov att vara gravid i januari om jag ska kunna gå vidare. Så fått tänka långt och länge om jag skulle skjuta på det med FET, men det får bli som det blir. Antingen blir jag gravid eller så kanske jag får plugga/jobba med något helt annat här i livet, detta med barnlösheten har slungat in mig i en total livskris
jag är lite förvirrad rent allmänt just nu och kan inte fatta hur detta gått till.. känns som en Jungfru Maria style -moment HAHA!
Här går man till gyn lite när man känner för det, men jag bokade in redan på måndag nästa vecka så får vi se hur det ser ut och om de kan datumsätta lite bättre då kanske? Mannen höll på att få en hjärtattack på jobbet när jag ringde o berättade....
nja, du känner ju din kropp bäst så vet du om att du får uutslag på eftermiddagen så testa du då, några timmar hit eller dit kommer inte göra skillnad för överföringen men tråkigt om du missar för att det hinner slå om!!
Jag tycker du gör rätt som ändå känner att det får bli som det blir med utbildning, bebis etc. nu ser du ju att ALLT kan hända också och att det verkligen inte går att planera vissa saker fullt ut. det är viktigt att följa sina drömmar om det gäller jobb och karriär, men oj så många det är som börjar plugga och sen blir gravida och får plugga färdigt lite senare. håller tummarna för omslag snart för dig!