Vi som startar ivf behandling 2021
ja verkligen en energiboost att träffa någon man känner förtroende för. Kanske blir extra positivt för mig som inte pratar med någon annan än min man om detta heller (och er här inne såklart)
ja jag kikade på den där boken och ville läsa den men den fanns ej på storytel så jag valde en liknande bok där istället ;) om jag kan bli nå klokare där, har även 'is your body baby friendly' hemma, men den är lite småtung emellanåt tycker jag, men har läst en del kapitel i den med, men mer fokuserat på immunförsvar.
Ja precis fick embryo glue båda gångerna i Prag när det fäste, så jag hoppas det är något de kan beställa till min klinik här med. Läkaren tyckte väl inte det var en dålig idé och det har ju funnits på marknaden ungefär 10 år och inte haft några negativa effekter vad han visste. så hoppas de kan beställa en liten dos till mig.
så spännande om du skulle få tillbaka 2 denna gången, jag hoppas dina vitaminkurer ger effekt, det vore ju häftigt! Just ja du får Menopur, har du redan lagt till den andra sprutan för att mognaden inte ska ske för snabbt? Orgalutran fick jag här, minns aldrig vad ni får i Sverige..
Har också hört om boken Is your body baby friendly men har inte läst den. Borde kanske göra det! Det som är bra med den jag tipsade om att dhea finns beskrivet. Lite information finns kanske på hemsidan: itstartswiththeegg.com/
Spännande med embryoglue och att det tog sig för dig båda gångerna när det användes! Håller tummarna för du de tar hem det nu och att det ger god effekt. :)
Hoppas också på att både vitaminer och Menopur ger effekt denna gång. Det vore så häftigt! :) Har hört om andra som fått det men vet även att för en del ger Menopur färre ägg. Det blir spännande att se imorgon! Jag började med Fyremadel i tisdags!