Clemmentina skrev 2021-03-22 15:31:54 följande:
Nej inget blodprov! Tror det har att göra med antalet blåsor...fanns ju små som hon inte räknade också. De tar det säkra före det osäkra. Symptomen kommer väl först efter äggplock om jag förstått rätt.
Nej, de sätter aldrig tillbaka två blastocyster så det är bara att hoppas på så många det bara går så vi får några försök. Tack för tummarna! :)
Intressant. Jag fick ta ett blodprov innan jag tog Ovitrelle. Om blodprovet var dåligt hade jag fått ta en annan spruta och antar att det kunnat bli totalfrys. Men jag hade ju lite färre blåsor än du, och nog inte så många små som också kan ställa till det <3
Ahh, ok! Så aldrig två blastocyster? Bara om det är två eller tredagars då kanske? För verkar som vissa kliniker erbjuder det efter flera insättningar utan graviditet. Nu har ju du visserligen blivit gravid (till och med två ggr eller?) så då tillhör du nog ändå inte den målgruppen.
Vi får verkligen hoppas det blir många blastocyster och att det bland dem finns minst ett som är menat att bli er bebis! <3