Vi som startar ivf behandling 2021
Du har ju såklart helt rätt :D jag vill ju helst må bra under graviditeten. Jag tror att jag börjar landa mer och mer i att jag inte har så mycket symptom och att det är helt ok. Jag kan ändå inte påverka vad pricken bestämmer sig för i magen. Det låter ju som att du hade några riktigt hemska veckor. Usch, Stackare! Det är så knasigt det där hur det kan skilja sig så mycket från person till person. Hoppas verkligen att du får lindrigare symptom i din kommande graviditet <3
Kram
jag blöder (väldigt mkt) just nu med mensvärk from hell, men skulle känna mig redo att köra igång nästa mens. Dock vill jag ev. kunna styra lite när jag sätter igång då mitt schema för hösten är lite fullsmockat med vänner och familj som kommer o besöker oss. Jag har fått ett möte nu med kliniken den om 2 v så efter det hoppas jag kunna planera in för ny stimulering! så nej, jag vill aldrig ta en längre paus!!!
precis som du säger kan du inte påverka varken symtpom eller vad det lilla livet bestämmer sig för att göra men nu är du gravid och det är ju faktiskt ett litet mirakel i sigkram!!!