IVF2021 skrev 2021-06-05 08:39:11 följande:
Jag tycker man vant sig vid att gå ensam men känner väl att mannen som tycker detta är jättespännande blir lite utanför. Han får ju liksom bara andrahandsinformation och blir lite utanför.
Senaste VUL såg bra ut. De laborerar med att ge så små doser de bara kan men ändå få en tillväxt. Blev 18 omogna ägg senast då de behövde ge en annan ägglossningsspruta och plocka lite för tidigt pga risk för överstimulering. Nu är det istället 12 äggblåsor på g vilket kanske blir mer rimligt. Sitter utanför RMC som vanligt nu. 2-2,5 h väntan mellan blodprov och besök. Börjar bli van.
Hur går det gör dig? Var i processen är du nu?
Ja precis, partnern blir ju lite utanför i detta pga pandemin. Så skönt att de kan få vara med framöver nu!
Åh men det låter ju jättebra! Håller tummarna att de får ut många fina mogna ägg på måndag!
Har du fått göra blodprov vid varje besök?
Tack!<3 ja, förhoppningsvis har jag ingen nytta av att besöksförbudet hävs nästa vecka ;)
Clemmentina skrev 2021-06-05 08:48:39 följande:
Absolut, det är inget svagt test! Nu hoppas vi bara på att det blir starkare och starkare. Grattis! :)
Tack!! Ja hoppas verkligen. Kommer alltid att vara orolig för en massa. Men det är bara att försöka leva med det.
Iväntanpåivf skrev 2021-06-05 08:55:23 följande:
Men grattis!!! Det strecket vågar du tro på. :)
Tack!! Du gav mig lite hopp eftersom du inte heller hade/har några symtom och plussade.
Så vill ge lite hopp till alla er som inte känner av några symtom, att det inte behöver vara kört för det!
Jag har typ varit helt utan symtom trots lutinus. Så har varit så nere sen RD 2. Känner ingenting nu heller så det är ju lite svårt att tro.